יום שישי, 5 באפריל 2019

איש העכביש : רחוק מהבית ( באנגלית: Spider-Man: Far from Home) \ מאת סאם קטז


קובץ:Spider-Man Far From Home Official Poster.jpeg

כרזת הטיזר הרשמית

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה לספר על סרט חדש והוא נקרא "איש העכביש : רחוק מהבית" שהוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן בהפקה משותפת של סוני ואולפני מארוול העתיד לצאת לאקרנים בשנת 2019. הסרט מבוסס על חוברות הקומיקס " Spider-Man" בהוצאת מארוול קומיקס, והוא מהווה חלק מהיקום הקולנועי של מארוול, זאת כשהוא מהווה את סרטו ה-23  במספר של היקום וכן הוא הסרט הפותח את השלב הרביעי של היקום. הסרט מבוים על ידי ג'ון וואטס ונכתב על ידי התסריטאים כריס מק'קנה ואריק סומרס ומככבים בו טום הולנד בדמותו של פיטר פארקר/איש העכביש ולצידו מייקל קיטון, זנדאיה קולמן, ג'ייק ג'ילנהול ומריסה טומיי.

אני ראיתי את הטריילר של הסרט הזה ולפי מה שראיתי בטריילר, אני משאר שהסרט הזה יהיה טוב ואולי אף יהיה גם מוצלח וכרגע אין לי המלצה אם לצפות בו או לא לצפות משום שיש עוד הרבה זמן עד שהסרט הזה ייצא ויוקרן לאקרנים ומקסימום כשהסרט יגיע לקולנוע הישראלי. אצפה בסרט הזה ואז אני אתן את ההמלצה אם לצפות בסרט או לא לצפות בסרט... וזהו לבינתיים ושתהיה לכם קריאה נעימה וחג פסח שמח לכל עם ישראל.

תקציר עלילת הסרט :

עלילת הסרט עתידה להתרחש לאחר אירועי הסרט "הנוקמים: סוף המשחק". ובעיקר עם התמודדות של פיטר פארקר עם חזרתו לתפקיד כאיש העכביש אחרי היעדרותו הארוכה לאחר אירועי מלחמת האינסוף. במהלך טיול של פיטר וחבריו לכיתה אל אירופה כחלק מחופשת הקיץ, פיטר מגויס על ידי ניק פיורי לצדו של מיסטריו במטרה להילחם ביסודנים ( באנגלית :Elementals ), ארבעה ישויות, להן היכולות לשלוט בארבעת היסודות, שנחושות להמיט הרס ברחבי אירופה.

קובץ:Spider-Man Far From Home Official Logo.jpeg

סמליל הסרט הרשמי

יציאה לאקרנים + שיווק :

הסרט עתיד לצאת לאקרנים בארצות הברית ב-5 ביולי 2019 ובשל מותו של פרקר בסוף מלחמת האינסוף, ומכיוון שקרוב לוודאי שלא יקום לתחייה לפני יציאת הסרט הנוקמים: סוף המשחק לאקרנים במאי 2019, הכתב ג'רמיין לוסייה מ-"io9" ציין שאולפני סוני ייאלצו להתחיל לשווק את הסרט רק חודשיים ספורים לפני יציאתו לאקרנים או לחלופין, לקלקל עבור קהל הצופים הרחב את העובדה כי הדמות תקום לתחייה בסרט הרביעי של הנוקמים. לוסייה סיכם כי ככל הנראה כי הגישה השנייה תינקט, בעוד שנציג של סרטי סוני אמר שהאולפנים יעבדו בצמוד עם אולפני מארוול על מנת "להבין את האסטרטגיה עבור איש העכביש". בפועל, קדימון הסרט פורסם יחד עם הכרזה הראשונה בינואר 2019.


הנה הטריילר הרשמי של הסרט + תמונה של דמות שרק מריצים אמתיים של מארוול יזהו אותה :


Image result for Spider-Man: Far From Home

אם את\ה מעריץ\מעריצה אמיתי\ת של מארוול, לא תהיה לך בעיה לזהות אותו!!!

תגובה 1: