יום שישי, 21 בפברואר 2020

איך זה לעבור מקום מגורים בגיל 20? שחר בשיא

למי שלא יודע בסוף החופש הגדול האחרון עברתי עם המשפחה שלי משדה אליהו למעלה גלבוע.
אני אישית ממש לא רציתי לעבור למעלה גלבוע למרות שיש לי שם מלא משפחה.
כל החיים שלי הייתי גרה בשדה אליהו עם כל החברים שלי ופתאום ההורים שלי החליטו שהם רוצים לעבור אני ועוד שניים מהאחים  שלי  ממש התנגדנו לרעיון הזה אאבל לא שזה כל כך עזר לנו.
אני רוצה לראות מישהו ש  20 שנה גר במקום אחד ומעולה לו שם מכל הבחינות ויש לו שם מלא חברים וההורים שלו בוחרים לעבור למקום אחר ששם אין לו את החברים האלה ואז הוא מרגיש ממש בודד בלעדיהם אני עוד למזלי מגיעה רק בסופי השבוע לשם אבל עדיין אני ממש מרגישה את החוסר והבדידות הגדולה הזאת.
ולמזלי המציאו את הטלפונים ואת הווטסאפ ככה שאני עדיין מעודכנת עם החברים שלי.
וגם המקומות האלה לא כל כך רחוקים אחד מהשני ככה שאני מדי פעם נפגשת עם החברים האלה לפעמים חברה שלי באה אלי או שאני מגיעה לשם. יש לי חברה שלא מזמן התגייסה אז עשינו לה קידוש הפתעה אצלה בבית וההפתעה הגדולה זה שאני הייתי שם באותה שבת. ההורים שלי נשארו במעלה גלבוע ואני נסעתי לשדה אליהו ופשוט החברות שלי ארגנו לי את הכל לא הייתי צריכה לעשות כלום בשביל זה. דוגמא נוספת: יש לי חברה טובה שמתחתנת אז עשינו לה מסיבת רווקות והיא לא ידעה מהמסיבה. אני נוסעת הרבה לשדה אליהו גם בלי כל המשפחה שלי.
אולי הדבר הטוב במעבר הזה זה שסוף סוף אני לומדת לישון נורמלי בשבתות אני קמה בערך בתשע הכי מוקדם  ושבשדה אליהו הייתי כבר קמה בשבע וחצי שמונה  וגם שאני ישנה בצהריים שבשדה אליהו הייתי יכולה רק לחלום על כל השעות שינה האלה שלי בגלל שבשדה אליהו הייתי כל הזמן עסוקה עם החברים שלי.

המלצה לפני שעוברים להתייעץ טוב טוב עם הילדים לבדוק היטב על כל אחד מהילדים על הקבוצת גיל שהוא הולך להצטרף אליה. המלצה נוספת היא להישאר בקשר עם החברים  מהמקום מגורים הקודם ואם הילדים הגדולים יותר רוצים לעשות שבתות לבד עם החברים שלהם מהמקום  הקודם- לתת להם את זה. הם ממש יסתדרו והיה להם שבת  כיפית  והם יהיו כל השבת עם החברים שלהם הם ויהיו הכי מאושרים מזה לפי דעתי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה