יום שישי, 14 בפברואר 2020

פעם אחרונה שלי בכלביית אפיקים- שחר בשיא

כל שבוע בימי חמישי המכינה נוסעים להסמכות לפי בחירה: חלקלספרינג וואלי וחלק לעידן טכנולוגי וחלק לכבייה באפיקים. אני אישית הייתי בכלבייה באפיקים.
בהתחלה בכלל התלבטתי אם להיות בזה בגלל שכשהייתי ביסודי הכלבה של השכנים שלנו נשכה אותי ברגל ומאז אני הייתי בטרואמה אחת גדולה מכל כלב שהיה מתקרב אליי.
בסוף השנה שעברה סיפרו לנו על ההסמכות האלו ואמרתי את זה לאמא שלי והיא אמרה לי שאני חייבת ללכת ולהיות בכלביה בגלל שהיא מכירה מישהי שגם פחדה וזה ממש עזר לה בטראומה וגם מעיין הציעה לי לנסות בזה כמה זמן ואמרנו שאם אחרי כמה מפגשים שאני מנסה אני לא רוצה עדיין להיות בזה אז שהיא תמצא לי הסמכה אחרת שתתאים לי.
הגעתי לכלביה בהתחלה היה לי ממש קשה עם הכלבים אבל כל שבוע אז אני התחברתי יותר עם  הכלבים ונהייתי יותר טובה ובוטחת בעצמי. אפילו ממש התחברתי לאחת הכלבות שקוראים לה אפק התחברתי אליה דווקא בגלל שהיא הכי רגועה בכלביה והכי חמודה והיו לה 21 ימים שלא יכולתי להיות איתה כי היא לא יכלה שיוציאו אותה וממש התבאסתי מזה.
אבל הקטע הכיפי שהשבוע היא סיימה את ה21 יום שלה וסוף סוף יכולתי להוציא אותה ולהיות איתה וזה היה ממש כיף גם בכלביה אבל במיוחד עם אפק.

אני מסיימת בכלביה לפני כל השאר בגלל שאני צריכה להשלים בגרות של האפייה המעשית שלא עשיתי בקיץ הקודם בגלל שהיה לי טיול בבית לחיים באותו זמן אז המורה במגמה אמרה שבגלל שאני ממש טובה באפייה אז אני לא צריכה להיות בכל השיעורים אלא רק לקראת הבגרות לחזור.
ואז היתה לי גם הזכות להתגבר על ולהתמודד עם אחד הפחדים הכי גדולים שלי.

אפילו היתה לי התלבטות מה לעשות בגלל שהשיעורים באותם שעות על מה לוותר על הבגרות או על הכלבייה. התיעצתי עם אמא שלי והיא אמרה לי שהיא ממש מבינה את הביאוס שלי ושכדאי שאני אהיה במגמה בגלל שכבר עשיתי הכל ועכשיו אני  אותר על זה ושאת הקורס בכלביה אני אוכל לחזור גם אחרי הלימודים ועל המגמה לא זה או עכשיו או לא לעשות בכלל ואז הייתי מתבאסת על עצמי.

לסיכום החוויה שלי מההסמכה בכלביה שלא משנה מה הפחד שלך גם אם זה הפחד הכי גדול שלך אפשר להתמודד עם הכל ואני באמת ממליצה לכם להיות בכלבייה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה