יום שלישי, 3 בפברואר 2015

בית הקפה-"חיוך קפה"


כתבה מאת תמר

[הקדמת העורך]: שבוע שעבר, כפי שבוואדי אתם זוכרים, הופעל בית קפה שמכר עוגות ועוגיות של הקונדיטוריה, תחת אחריות כיתת אלה. תמר מספרת על החוויה שלה:

בהתחלה, לא הבנו למה אסתי "הפילה" עלינו את הפרוייקט הזה.
אומנם בהמשך הבנו שלהכין בית קפה זו הזדמנות להכיר אנשים חדשים, נימוסים, לקחת אחראיות ולהתנסות בעבודה עם כסף.
ואכן בבית הקפה יצא לי להכיר תלמידים ולדבר איתם. הרגשתי שהיה לי ביטחון עצמי, אך עדיין שצריך שיהיו עוד אנשים בבית הקפה.

מה דעתכם ? האם צריך להקים עוד בית קפה מאוחר יותר השנה ?
האם יש לכם הצעות לשיפור לקראת הפעם הבאה ?

תודה רבה לכל מי שעזר לנו.

12 תגובות:

  1. תמר, שמחה לראות אותך בין הכותבים. אני מקווה שתמשיכי לראות באתר הזה מקום לשיתוף וקשר.
    אני חושבת שצריך להקים עוד בתי קפה כדי להשתפר וללמוד להיות יותר מקצועיים.
    אשמח לבוא שוב! נהניתי מאוד מהקפה והמאפה. תודה!

    השבמחק
  2. הבית קפה היה ממש נחמד, אני ממש בעד לעשות. אמנם אני אשמח אם גם יהיה מאפה אחד טבעוני, אני עדיין חושב שהבית קפה הזה ממש מגניב, באיחוד בגלל שהוא מפגיש ומשלב את תלמידי נווה עם שאר בית הספר.
    הלל
    נ"ב תמר! יופי של יוזמה ומאמר, כן ירבו מאמרים ממך!

    השבמחק
  3. אני חושב שתמשיכו את בית הקפה, למרות שלא היה לי זמן או כסף לקנות מבית הקפה אבל תמשיכו למקרה שבפעם הבאה אולי יהיה לי כסף וארצה לקנות מאפה כי אני לא אוהב קפה. גדעון.

    השבמחק
  4. ברוכה הבאה תמר! גם אני מחכה כבר לפעם הבאה ומקווה שתרגישו איך זה נהיה יותר קל וברור מפעם לפעם... אם תרצו, אפשר גם לפרסם את הבית קפה בעיתון שלנו לקראת הפתיחה. היה טעים ונעים כל הכבוד לכם!

    השבמחק
  5. היי תמר. לדעתי בית הקפה היה נפלא. - נהנתי מאוד לקבל שירות ממך ומחברותייך. הייתן אדיבות ונעימות. מעבר לך, המאפים היו טעימים וכל האווירה היתה מזמינה.
    אני הייתי שמחה מאוד אם תערכו שוב בית קפה: גם כדי שתוכלו להמשיך ולהתמקצע וגם כדי שאנחנו נוכל להנות!

    השבמחק
  6. מאוד נהניתי מבית הקפה. כל הכבוד לבנות אלה ולעובדות ועובדי הקונדיטוריה.

    השבמחק
  7. הפרוייקט של בית הקפה אמנם נפל על הכיתה שלי אבל שמחתי מאוד לשרת את המורים והתלמידים וכל מי שביקר בבית ספר. אתם יודעים בזכות בית הקפה שעשינו יצא לי להכיר תלמידים ואנשים שלא הכרתי קודם. למדתי שאני צריכה להיות עירנית בכל מצב , האנשים מאוד מאוד נהנו וזה שימח אותי :) כי בתכלס הכיתה שלי הייתה אחראית להכול ,גם אורן היו שותפים. בית הקפה התנהל בצורה טובה והיה שיתוף פעולה ואני שמחה שזה נפל עלינו ולא על כיתה אחרת.
    עדן

    השבמחק
  8. ממש היה בית קפה שווה אהבתי נהניתי מאוד

    השבמחק
  9. כרמל השינשינית10 בפברואר 2015 בשעה 10:55

    בית הקפה היה מוצלח ביותר, מחכה לבית הקפה הבא שתקיימו בבית הספר :)

    השבמחק
  10. שמעתי דברים נהדרים על הבית קפה, לצערי לא יכולתי להיות ונורא התבאסתי. אבל אני בטוחה שיהיה שוב ויצא לי לראות אותכן מוכרות ועובדות! המשיכו ככה, התפתחו ותזכרו תמיד לחייך ! (:

    השבמחק
  11. מאוד נהנתי בבית קפה

    השבמחק
  12. תמר יקרה,בהתחלה שדיברו רק על הפרוייקט של בית הקפה ,אני זוכרת את הבעת הפנים שלך והלחץ שהיה בתוכך,כשנכנסת לזה ולאט לאט הכרת והבנת את התהליך היו לך ניצוצות של אור בפנים,היה בית קפה מדהים אוירה טובה והצלחה גדולה ,רצית וניסית להיות במגוון של תפקידים,מפעם לפעם את תתמקצעי יותר ותלמדי מהו שירות לקוחות ,מחכה כבר לבית קפה הבא.
    שרית

    השבמחק