יום שני, 2 בפברואר 2015

פרויקט הכריכים של כיתת תפוז

שלום לכם. אם לא שמתם לב לשבוע שעבר, אני, גדעון וליאל מויאל (שלושתנו מכיתת תפוז) ערכנו סקר שוק לקוחות בין כל הכיתות, כאשר חילקנו ופיזרנו דפי שאלון על השולחנות הכיתתיים. למעשה, כיתת תפוז בונה את פרויקט הכריכים, שבו אנו מתכננים למכור סנדוויצ'ים עם כל מיני תוספות שחשבנו לקנות (כמו חומוס, גבינה צהובה, ירקות וכו'), ובנוסף בודקים את ההתרשמות שלכם מהכריכים שלנו.

הסיבה שרציתי ליידע אתכם בכך היא שעדיין לא השלמנו באופן סופי את ה"סקר-שוק לקוחות",
ומכאן השאלה הגדולה:

מה אתם מעדיפים: לחם או לחמנייה?

אני מבקש מכל מי שקורא את זה למסור, ליידע את חבריו לכיתה ולשאול אותם בעניין הזה!

תודה רבה, כולם מוזמנים להגיב למטה.

  

32 תגובות:

  1. אני חושב שזה תלוי בלחם ותלוי בלחמנייה. ברוב המקרים לדעתי הלחמנייה יותר מפנקת, אבל לפעמים יש לחמים שווים מכל מני קמחים מגניבים.
    זה גם תלוי בממרח. חומוס (מלוח) נגיד, זורם לי יותר טוב בלחם, כאשר חמאת בוטנים (מתוק) הולך לי יותר טוב בלחמנייה. זו סתם דעתי.
    לו אני הייתי חייב להחליט - לחמנייה.
    הלל
    נ"ב יאללה תפוזים!

    השבמחק
  2. אני חושבת שיותר מתאים לחמניה. היא יותר אוספת את כל התוספות... קל לארוז אותה וכו'
    גם שקונים כריכים בכל מיני מקומות לרוב זה מגיע בלחמניה.
    בהצלחה בפרויקט! ברור שאשמח להיות לקוחה שלכם.

    השבמחק
  3. עכשיו הודות לתמונה הזו אני רעב !
    חזרה לנושא - אני אישית אוהב להתפנק אם אפשר בלחמניה טובה. אני מסכים עם יעל וירוב , לחמניה היא יותר פרקטית לדוכן. בנוסף לכך גם יותר קל להכין איתה כריכים - לא שזה קשה להכין עם לחם , אך לחמניה אתם רק צריכים לשלוף ולדחוף פנימה מה שצריך.

    השבמחק
  4. האמת ירין, אתה צודק לגמרי, עם לחמניה הרבה יותר קל, אבל התלמידים צריכים להחליט אם הם רוצים לחמנייה או לחם. בכל זאת, רעיון טוב, נדבר על זה בישיבה של הפרוייקט.

    השבמחק
  5. אני חושב שזה מענין יקיר משה שם טוב

    השבמחק
  6. אני מעדיף לחם, אבל לדעתי צריך משניהם, כי כך אחד אוהב משהו אחר - יהונתן מור

    השבמחק
  7. אני מעדיף לחמנייה. כי אני לחם כל בוקר.
    נסי

    השבמחק
  8. תיקון טעות- אוכל לחם כל בוקר.

    השבמחק
  9. אני מעדיפה לחם שקד

    השבמחק
  10. אני מעדיפ לחמניה למה אני אוהב לחמניות רועי נחושתן

    השבמחק
  11. אני רוצה לומר שהכריכים טעימים אוראל מכיתת גפן

    השבמחק
  12. אני מעדיף לחם אבל בגלל שיש לי יותר ניסיון אני חושב שלחמניה זה פחות מתפרק יהונתן אדר

    השבמחק
  13. חברה יש לי רעיון אדיר אם אתם רוצים לחם והא מתפרק ,אז אפשר לשים אותו בשקיות נרייה

    השבמחק
  14. מגניב אביאל מכיתת גפן

    השבמחק
  15. בדרך כלל, בבתי קפה, כשרוצים שהסנדוויצ'ים יפתו לקוחות לקנות אותם, הם עשויים מלחמניות או בגטים. מאוד נפוץ גם לחמניות מקמח מלא. לכן, אם אתם מתכוונים למכור את הסנדוויצ'ים גם ללקוחות מחוץ לכיתות נווה, הייתי מציעה להתחשב בטעם של הציבור הרחב. וכנראה שבתי הקפה בארץ, כבר למדו מה נמכר הכי טוב (כלומר, מהו הטעם השליט בציבור).

    השבמחק
  16. ושכחתי לכתוב שהיוזמה מאוד ברוכה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. או, תודה באמת, עצה טובה שכדאי שאנחנו התפוזים ניקח בחשבון אבל לא היינו עושים זאת אם לא היית את היוזמה שלנו. (דרך אגב אני מדבר בציניות). גדעון.

      מחק
  17. לחמניה, ואני מת שהפרוייקט שלכם יתחיל כבר

    השבמחק
  18. אני מעדיף לחם כי זה יותר רך

    השבמחק
  19. יכול להיות אפשרי גם וגם. חשבתם על זה במקרה?
    אדמירל

    השבמחק
  20. שלום, אני מעדיף לחם מפני שהוא רך.
    רועי הרוש

    השבמחק
  21. אני מעדיפה לחמניה.
    נועם קרן מכיתת דובדבן

    השבמחק
  22. אני מעדיף לחמניה. אביתר

    השבמחק
  23. לחמינה!!! כרמל

    השבמחק
  24. אני אישית מעדיפה לחמניה, יותר נוח לשים מצרכים בתוך לחמניה, זה פחות מלכלך. בהצלחה לכם ביוזמה הנהדרת, אשמח לקנות כריך

    השבמחק
  25. אני מעדיף לחמניה אביאל מכיתת גפן

    השבמחק
  26. טעים יקיר משה שם טוב

    השבמחק
  27. מדהים וטעים אביאל כיתת גפן

    השבמחק