יום שלישי, 9 באוקטובר 2018

דבר מערכת השבוע

שלום קוראים וקוראות יקרים ויקרות. אז כפי שאתם יודעים הצטרפו הרבה כותבים לפאזל.
בין הכותבים :מירון מכיתה ז'1 ,גפן מכיתה י'5 ,נמרוד מהמכינה,עידו מכיתה ח'1 ובר מכיתה יא'5.
הוותיקים שממשיכים, :הראל גלמן,ואני העורך  שלכם רז.

חזרנו לשגרה והשתדרגנו והיה לנו כיף בחופש, ולכם? ספרו לנו בתגובות איך היה לכם בחופש.



השבוע הכתבות יהיו:

גפן תפרסם כתבת מדור זבוב על הקיר וגם סיפור בהמשכים.

בר יפרסם כתבה על דרגון בול סופר.

עידו ואני (רז) נראיין תלמידים חדשים כדי שכולנו נכיר אותם יותר טוב.

נמרוד יפרסם כתבה על אתרים שימושים ללמידת שפות.

מירון יפרסם כתבה על fortnite.

מקווים שיהיה לכם שבוע מצוין מאיתנו חברי מערכת עיתון הפאזל 2018-2019







8 תגובות:

  1. רק מלראות את התמונה הזו, כבר עולים לי זיכרות שאני הייתי בעיתון הפאזל בשנה שעברה

    השבמחק
  2. בהצלחה!! איזו מערכת מהממת!

    השבמחק
  3. ‫מיטל שטקלר‬‎9 באוקטובר 2018 בשעה 16:31

    צוות מנצח!! שתהייה שנה מוצלחת !

    השבמחק
  4. אתם מקסימים! אני כבר סקרנית לקרוא את הכתבות!
    בהצלחה לכם:)

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. אלופים! שיהיה בהצלחה!! מחכה לקרוא את הכתבות!!

    השבמחק
  7. שלום לכלם למה אתם מצלמים תמונות של עצמכם אני חושבשזה קצת ילדותי שהוא לא תורם לכלום ולא מזיק לאף אחד אני חושב שצריך להביא כתבות פוליוטת

    השבמחק