יום חמישי, 5 בנובמבר 2015

פרנץ טוסט טוסט צרפתי

שלום לכולם היום לקחתי מתכון משירי המורה של צאלון וגם שאלתי אותה שאלות על אוכל.

איזה מתכון אתה זוכר מתקופת הילדות? גבינה לבנה מעורבבת עם ריבה והיינו קוראים לזה גבינה ורודה.
האם אתה אוהב לבשל או לאפות? אני מאוד אוהבת לבשל.
האם למדת לבשל או לאפות ? הייתי מסתכלת על אימא שלי ולומדת ממנה.
איזה סוגי מאכלים אתה אוהב להכין? בשר ואוכל תאילנדי.
האם אתה לוקח מתכונים מ חברים או מהאינטרנט? תמיד באינטרנט
מה אתה הכי אוהב לאכול ? בשר

אופן ההכנה 
מערבבים ביצים,חלב,סוכר
טובלים את פרוסות הלחם בתערובת
מחממים מחבת עם קצת שמן
מטגנים את הפרוסות עד שמשחימות מגישים
חם עם אבקת סוכר או מייפל או סירופ שוקולד.



13 תגובות:

  1. יופי של כתבה רז. אני אוהב פרנץ' טוסט. זה מאכל טעים והרבה אנשים צריכים לאכול אותו. שמח שכתבת את הכתבה.

    גדעון.

    השבמחק
  2. כתבה טובה
    מה הכמות המדויקת של המרכיבים?שאני אוכל להכין את זה

    השבמחק
  3. תשובות
    1. טוב רז, אם אתה לא זוכר, תכין בבית ותכתוב את הכמות שהשתמשת בה. אוקיי.

      גדעון.

      מחק
  4. נראה טעים, טיפ קטן, אני ממליץ לך שאם אתה מראיין אישה לכתוב את השאלות בלשון נקבה

    השבמחק
  5. זה ממש טעם ילדות! אצלנו בבית זה היה בעיקר עם החלה שנשארה בשבת.

    השבמחק
  6. זוכרת היטב את הלחם המטוגן - מלוח או מתוק, מעבודתי בגני הילדים בשנות העשרים שלי ומהארוחות המשפחתיות.
    נראה טעים ומגרה!

    השבמחק
  7. סליחה! אני הגבתי ולא ארקדי- יעל דגן

    השבמחק
  8. אין על המתכונים שלך ימלך , תמשיך להוציא מתכונים מגרים
    ממני: רועי הרוש

    השבמחק
  9. זיכרונות של ילדות... ובתי ילדים.. איזה כייף להיזכר ולהכין...
    הראיון האישי מאוד מוסיף!! כל הכבוד לרז!!

    השבמחק
  10. רז, אהבתי שהוספת למתכון גם ראיון עם שירי. זה מחייה את הכתבה. יישר כוח!

    השבמחק