יום רביעי, 3 במאי 2017

ריקוד הניצחון מאת טל

מבחני בגרויות של י''ב: ראיון קצר 
עדן בן-חיון 
שלום לכול קוראי עיתון נווה הכנתי לכם ראיון קצר עם עדן בן-חיון תלמידת י''ב אשר עברה את מבחן הבגרות בספורט
הנה מתחילים:

אני: שלום לך עדן ספרי לנו איך היו ההכנות לבגרות

עדן: תשמעי זה היה לא פשוט בכלל אני עשיתי עבודה קשה לריקוד שלי אגב אני בסוף קבלתי 100 

אני: זה ממש יפה אז זה אומר שעבדת קשה

עדן: מאוד אף פעם לא היה לי ריקוד כזה אני לא ידעתי איך לבנות אותו איך להרכיב אותו 

אני: את יודעת זה יכול לשמש דוגמה 

עדן: נכון עם עבודה קשה משיגים כל מה שרוצים    
אני איך בדיוק התמודדת עם הלחץ?

עדן: התמודדתי עם הלחץ עם אנשי הצוות שבטחו בי 

אני: אני מבינה חברות חברים ואנשי הם תמכו בך 

עדן: כן חברה שלי אופיר מהשילוב תמכה בי הבן זוג שלי תמך בי המורה שלי נויה ועוד הרבה צוות ותלמידים
הרבה תמכו בי בגלל הלחץ הם אמרו לי שאני יכולה לעבור את זה 

אני: ובאמת הצלחת קיבלת 100

עדן: כן

אני: סיפרתי לי קודם שת' (לא מזכירים שמות) שהיא גם חברה שלך אמרה לך שתיכשלי האם זה נכון?

עדן: כן

אני: לא נעים

עדן: ת' באמת האמינה שאכשל והנה הוכחתי לה 100 עגול בניגוד למה שהיא אמרה ממש במילים האלה 
שבוע לפני הבגרות 

אני: נשמע שהיא הייתה ממש בטוחה בעצמה

עדן: זה היה ממש מעצבן חטפתי עצבים והוצאתי את זה בכיתה היה לי פשוט קשה לשמוע את המילים האלה 

אני: אני מבינה טוב אז תודה רבה והמשך יום נפלא 

(הסרטון בו רואים את הבגרות של עדן צפו בהנעה ותתפלאו)

כאן תם הראיון המשך שבוע נפלא  להתראות      




9 תגובות:

  1. כל הכבוד עדן, אלופה... תמשיכי לעמוד במה שאת מאמינה

    השבמחק
  2. עדן, מתרשמת מהרצינות, ההתמקדות במשימה ובביצוע. תודה ששיתפת! מי ראיין אותך?

    השבמחק
    תשובות
    1. יעל, טל ראיינה אותה. יפה מאוד שיש לנו דוגמאות כמו עדן כיום בשביל דור העתיד של כיתות נווה.

      מחק
  3. עדן, מתרשמת מהרצינות, ההתמקדות במשימה ובביצוע. תודה ששיתפת! מי ראיין אותך?

    השבמחק
  4. עדן יקרה!
    הריקוד שלך היה מרשים ומקצועי, אין ספק שהעבודה הקשה שלך הניבה פירות מוצלחים.
    גאה בך תמשיכי להאמין בעצמך😊
    נויה

    השבמחק
  5. טל, כל הכבוד על הראיון המרתק, רואים שהתחברת ממש לנושא...
    ולך, עדן, כל הכבוד!

    השבמחק
  6. כל הכבוד עדן וטל כל הכבוד על הכתבה הראשונה שלך

    השבמחק
  7. יופי של כתבה רועי הרוש

    השבמחק
  8. דרך אגב מה שהיא אמרה עליי זה לא נכון אני כן תמכתי בה ועזרתי לה.אני הרגשתי שצריך לנער אותה כי היא לא כל כך הקשיבה אבל היא בחרה לפרש את זה כמשהו לא נכון בכלל.

    השבמחק