יום חמישי, 7 ביוני 2018

הקונצרט נווה מדבר מארחת את חליליות בעמק מאת / רועי הרוש

שלום קוראים וקוראות רציתי לשתף אותכם בקונצרט שהיה בכיתות נווה קונצרט שלהקת נווה מדבר הלהקה של כיתות נווה אירחה ביום שישי האחרון ב01.06.2018 את חליליות בעמק שאיתמר המורה למוזיקה משתתף שם זה התחיל שנווה מדבר התחילו עם השיר רואים רחוק רואים שקוף של שמוליק קראוס  ואחרי זה ביצענו ביצוע משותף עם חליליות בעמק את השיר עכשיו קרוב של עידן רייכל  ואני גם זכיתי לנגן ביחד עם חליליות בעמק לבד בדרבוקה עם איתמר ניגנו תשיר לך לך למדבר.

משתתפי הקונצרט: נווה מדבר: עדי , שירה , הראל , חן ואני( רועי) ,חליליות בעמק , ומנהל הלהקה איתמר המורה למוזיקה
ואני (רועי) מהמשתתפים של הקונצרט נהנתי מכל רגע לנגן ובעיקר לחוות חוויה ממש כיפית ומשמעותית שאני לא אשכח אף פעם ומקווה שתהנו הנה התמונות והסרטונים מהקונצרט.









3 תגובות:

  1. כל הכבוד רועי שזכרת לפרסם את הכתבה

    השבמחק
  2. מאוד נחמד. טוב שצילמתם כי אני לא הייתי ביום שישי כדי לראות את המופע וזה נראה מאוד כיף

    השבמחק
  3. יוזמה מקסימה! כל הכבוד על כתיבת הכתבה

    השבמחק