יום חמישי, 7 ביוני 2018

מכירת סדנת סלטעים / מאת רז סולומון

שלום קוראים וקוראות יקרים ויקרות השבוע ביום רביעי ה6.6.18 לכבוד סיום השנה בסלטעים הסדנא החליטה לפנק את המורים בפינוקים כמו הכנת שייקים ופירות כמו אבטיחים,מלונים ובדרך כלל אנחנו ביום רביעי מוכרים סלטים וכל אחד רושם איפה הוא רוצה את הסלט שלו אז הפעם לכבוד הפעם האחרונה בסלטעים השנה. החלטנו שכל מה שאנחנו מכינים אנחנו מוכרים בחדר מורים ובנוסף המשכנו להכין סלטים 
אני זוכר שהמכירות היו בשעות 12:00 
ואחרי זה הלכנו לעזור בחדר אוכל לנקות 
ואחרי זה המשכנו את המכירה בשעה 13:45 

לסיכום השנה בסלטעים: השנה נהנתי להיות בסדנא הזאת, למדתי להכין סלטים שלא ידעתי כמו ניסואז,חלומי ולמרות שבסדנא הזאת יש הרבה לחץ אני התגברתי על זה ואני ממליץ לכם שנה הבאה להיות בסדנא הזאת כי זה יכין אתכם לעבודה האמיתית בחיים וזה גם מלמד אתכם להתנהל עם כסף  גם איך להכין מאכלים שאתם לא מכירים ,להתגבר על לחצים אז זהו בהצלחה לכולנו בשנה הבאה. 


ברכה למעסיקים בסדנא: טל ופנינה אני שמח שהחלטתם לפתוח סדנא של סלטים כי זה גם התחום שלי להתעסק עם מטבח ולהכין כל מיני מאכלים, לימדתם אותי דברים חשובים ואני מאחל לכם שתצליחו גם בשנה הבאה בסדנא הזאת ושהתלמידים ילמדו מכם לחיים טוב אז בהצלחה ואני מעריך את הידע שלכם בסדנא ולמדתי מכם כל כך הרבה זאת הייתה הסדנא מבחינתי הכי פצצה בנווה. טוב אז זהו ובהצלחה בשנה הבאה.


תמונות למטה




4 תגובות:

  1. לפי התמונות אני רואה שהיה לכם כיף במכירה

    השבמחק
  2. כתבה מעולה חבריקו מאוד אהבתי בהצלחה לכולנו בשנה הבאה מרועי

    השבמחק
  3. רז, כתבת כתבה מקסימה!
    שמחתי מאוד לקרוא את הסיכום שלך של הסדנא ואת הברכה לצוות. כל הכבוד!

    השבמחק
  4. רז, הכתבה מצוינת ומתארת יפה את הנעשה בסדנא. נשמע שמאוד נהנית מהעבודה בה.

    השבמחק