יום שבת, 9 ביוני 2018

על הספקטרום \ מאת יקיר שם טוב


קובץ:On the Spectrum.jpg

שלום לקוראי הפאזל היקרים והיקרות, אני רוצה לשתף אתכם בכתבה שיקיר כתבה היא עוסקת על הסדרה על הספקטרום שזו סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת הדרמה קומית אותה יצרו הבמאי יובל שפרמן והתסריטאית דנה אידיסיס, המספרת אודות שלושה גיבוריה הנמצאים על הספקטרום האוטיסטי בסוף שנות ה-20 לחייהם, החולקים יחד דירה בדיור מוגן ברמת גן וכל אחד מהם מתמודד בדרכו עם העולם שבחוץ. שלוש הדמויות הראשיות מגולמות על ידי ניב מג'ר, נעמי לבוב ובן יוספוביץ'. הסדרה זכתה בפרס הסדרה הבינלאומית הטובה ביותר בפסטיבל Series Mania היוקרתי.

אני אשמח מאוד שתגיבו לכתבה של יקיר משום שהוא שלח לי אותה כדי שאפרם אותה ואני גם ראיתי את הפרק הראשון של הסדרה בכיתה של ענבל כי היא היה לה חשוב שנצפה בה כדי שנראה ומלמד כיצד כל דמות מתמודדת על הקשיים שיש לו\לה ועוד.... בינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה וחופשת קיץ טובה.


זאת סדרה  על חברים שהם על הספקטרום שמתמודדים עם החיים וקוראים להם מצבים, קשה להבין אותם ולהתמודד בפרק הראשון. הסדרה לא ברורה אבל במשך הפרקים ומשיכה בפרקים, הדמיות מתמודדות עם הקשיים ויש דמות אחת שקוראים לה רון זוהר עמית אחד שמתאהב במלצרית ( אבל יש לה חבר ) ואחד שמחפש עבודה בהייטק ולשלושתם יש מדריכים. לזוהר יש אח גדול ששומר עליה עם כל הבעיות שהיא עושה ואני ממליץ באהבה  לראות ולהתאהב בסיפור ולהזדהות עם הדמויות, הסדרה מדהימה והיא משודרת בערוץ Yes ואתם יכולים לצפות בסדרה גם באינטרנט... תודה ושולם.


הנה טריילר מתוך הסדרה + תמונות של הדמיות שמופיעות בסדרה :


Image result for ‫על הספקטרום‬‎

Image result for ‫על הספקטרום‬‎

Image result for ‫על הספקטרום‬‎

Related image

4 תגובות:

  1. תודה אח יקר אני אוהב אותך אבל לא רומנטי אפשר להזדהות עם הכתבה הזאת עם מאוד מעניינת מומלץ לרות את הסדרה

    השבמחק
  2. אני גם ראיתי אותה באחד השיעורים עם אסף וגם בבית ראיתי את הפרק השני
    זה נראה מאוד מעניין ומלמד את כיתות נווה איך אפשר להתמודד עם קשיים שהם חווים בגלל שבכיתות נווה גם על הספקטרום אז אפשר להזדהות עם זה.

    השבמחק
  3. יקיר, תודה על הכתבה המעניינת. ראיתי פרק אחד מהסדרה ואני ממש רוצה להמשיך...

    השבמחק