יום ראשון, 10 ביוני 2018

עולם היורה :נפילת הממלכה ( באנגלית: Jurassic World: Fallen Kingdom ) \ מאת סאם קטז


Related image

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, לכבוד חופשת הקיץ ( החופש הגדול ), אני רוצה לשתף אתכם בסרט מגניב שצפיתי בו הוא נקרא עולם היורה :נפילת הממלכה שהוא הוא סרט קולנוע מדע בדיוני אמריקאי בבימויו הבמאי הספרדי חואן אנטוניו ביונה ולפי תסריט של קולין טרוורו (במאי הסרט הקודם) ודרק קונולי. זהו הסרט החמישי בסדרת הסרטים "פארק היורה", העוסקת באי בו מדענים שיבטו דינוזאורים למטרות כלכליות.


כאחד שצפה בסדרת הסרטים של "פארק היורה" אני מאוד ממליץ לכם לצפות בסרט הזה ( אם אתם רוצים כמובן ) אני מאוד אהבתי את סרטי "פארק היורה" מגיל צעיר וגם כשהייתי ילד אני אהבתי לצפות בסרטים שקשורים דינוזאורים ואני אפילו בבית הספר היסודי שיגעתי את המורה שלי מרוב שדברתי על דינוזאורים במקום לעשות שיעורי בית וכ"ו.... בינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה וחופשה נעימה ושקטה.


תקציר עלילת הסרט :

לאחר חורבנו של פארק השעשועים "עולם היורה" באיסלה נובלר, הדינוזאורים מסתובבים חופשי באי במשך שלוש שנים, עד להתפרצות געשית באי, המאיימת על קיומם.

מנהלת המתקנים בפארק לשעבר, קלייר דירינג ( ברייס דאלאס הווארד ), מקימה ארגון שמטרתו להגן על הדינוזאורים על האי. קלייר מגייסת את אוון גריידי, (כריס פראט), מאמן הדינוזאורים לשעבר ב"עולם היורה", כדי לעזור לה להציל את הדינוזאורים שנותרו על האי ובעיקר את בלו, האחרונה שנותרה מבין ארבעת הרפטורים שאימן בעברו.

קלייר ואוון מגלים כי ארגון נוסף מנצל את הדינוזאורים ומוכר אותם כחלק ממכירה פומבית לציבור. אך את בלו הם מייעדים ליצירת דינוזאור כלאיים קטלני המכונה "אינדורפטור", שמצליח להשתחרר ולברוח מהכלוב ויוצא לטרוף אנשים.

החוויה שלי מהסרט :

אני נהניתי קצת מהסרט הזה ואם חלק מכן צפו כבר בסרטי "פארק היורה" כבר אז אני מציע לכם לצפות בסרט הזה ומי שלא צפה בכלל בסרטי "פארק היורה" כולל את עולם היורה :נפילת הממלכה, אני מציע לכם לצפות בסרטים הקודמים ( אם יהיה לכם זמן לצפות בהם ) כדי להבין את הסרט החמישי.


הנה טריילר מתוך הסרט + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא :

3 תגובות: