יום שני, 11 ביוני 2018

ראיון עם תמר אברהם \ מאת סאם קטז

מרואיינת : תמר אברהם מראיין : סאם קטז

Related image

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה לספר לכם שביום שישי שהיה שבו תמר אברהם ממכינת מצפן יחד עם חברה טובה שלה אופיר שלמדה איתה בעבר בכיתה י"א ו- י"ב השתתפו במצעד הגאווה שהתקיים בתל אביב ואני בחרתי לראיין את תמר כדי שהיא תספר על חוויה שלה במצעד... בינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה ובבקשה תגיבו לראיון הזה כי מדובר בתמר שמסיימת את מכינת מצפן.

הנה הקדמה למי שלא יודע\ת מה זה מצעד הגאווה: מצעד הגאווה הוא מצעד שנתי המתקיים בערים שונות ברחבי העולם בניהם מדינת ישראל, בו מציינים לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים, ביסקסואלים, א-מיניים וקווירים באופן כללי ( להט"ב ) את מאבקם להכרה ולשוויון זכויות, ומכריזים על גאוותם בזהותם המינית ומגדרם השונה.



התשובות של תמר לשאלות :

1. מדוע בחרת ללכת למצעד הגאווה ? ( יצאת כי חברה שלך הזמינה אותך או כאות הזדהות לקהילה הגאה )

"קודם כל אני מראש רציתי לנסוע ואופיר שהיא חברה טובה שלי. אני הזמנתי אותה כי שתינו אף פעם לא היינו במצעד כזה וזאת הפעם הראשונה שהיינו בדבר כזה וזה היה פשוט מטורף וגם כי רצינו לתמוך בקהילה הגאה"

2. איך את מסכמת את החוויה שלך אחרי מצעד הגאווה ?

"אני עדיין לא מצליחה לעכל את מה שראיתי שמה כי זו פעם ראשונה שבכלל ראיתי את זה מול העיניים שלי אבל זו הייתה חוויה כפית מאוד וזה היה גם מצחיק ומשמח לראות את זה"

3. האם את מתכוונת ללכת למצעדים של הקהילה ?

"בשנה הבאה לא נראה לי אבל אולי עוד שנתיים או שלוש אצא"

4. איזה מסר את רוצה להעביר לאלו שלא מקבלים את הקהילה הגאה ?

"מי שלא מקבל את הקהילה הגאה אז יש לו בעיה רצינית, ההומואים ולסביות טרנסג'נדרים וכל הקהילה עצמה הם גם בני אדם, הם לא חיות טרף או חפצים שאפשר לעשות מה שרוצים כמו שעושים גם לנשים. מגיע להם שוויון במיוחד במדינת ישראל שלצערי לא יודעת לקבל אותם כמו שמצפים מהם ( הממשלה והכנסת ).... אני מבחנתי הם שווים ויש לי תמיכה גדולה אליהם. לסיכום, מצעד משמעותי מאוד בשבילי אפילו שאני לא מהקהילה הגאה, אבל היה לי חשוב פיזית להיות שם ולתמוך ואני גאה בעצמי"


הנה סרטון של מצעד הגאווה בתל אביב + הנה שתי תמונות שתמר צילמה מהמצעד :


Image may contain: one or more people and sunglasses

Image may contain: 1 person, standing, ocean, sky, beach, outdoor and water

6 תגובות:

  1. היה נחמד לראיין אותך תמרוש

    השבמחק
  2. כתבה יפה ומעניינת
    מרועי

    השבמחק
  3. תמר יקרה, היוזמה שלכן, לתמוך באוכלוסיות שונות, מקסימה. בתמונוות נראה שנהניתן...

    השבמחק
  4. האנשים האלה רעים הם לא תורמים כלום לעולם הם מביאם מחלות הלואי שאלוהים יקח אותך

    השבמחק