יום חמישי, 5 בדצמבר 2019

האלמנה השחורה ( באנגלית: Black Widow ) \ מאת סאם קטז


Image result for black widow movie 2020 poster

GirlPower#

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה להגיש בפניכם כתבה על הסרט האלמנה השחורה שהוא  סרט גיבורי-על אמריקאי הצפוי לצאת לאקרנים בשנת 2020. הסרט מופק על ידי אולפני מארוול ומופץ על ידי אולפני וולט דיסני, והוא נועד להיות סרטו העשרים וארבע של היקום הקולנועי של מארוול. הסרט מבוים על ידי קייט שורטלנד על פי תסריט מאת ג'ק שייפר ונד בנסון והוא מבוסס על דמויות מאת מארוול קומיקס. מככבים בו סקרלט ג'והנסון בתור נטשה רומנוף / האלמנה השחורה, לצדם של פלורנס פיו, דייוויד הארבור, או. טי. פגבנל, רייצ'ל וייס וריי וינסטון.

אחרי שצפיתי בטריילר של הסרט, אני ועוד איך הולך לצפות בסרט הזה... היא סוף סוף קיבלה סרט סולו משלה.. טוב קפטן מארוול את לא האישה היחידה שיש לה סרט.  אני מקווה שעתיד של מראוול נראה עוד גיבורת על ובינתיים שיהיה לכם טוב וחג חנוכה שמח!

הפקה ופיתוח :

בפברואר 2004 "סרטי ליונסגייט" רכשו את זכויות העיבוד למסך של דמותה של האלמנה השחורה, ובאפריל שלאחר מכן הכריזו על הבמאי דייוויד הייטר כמי שיכתוב ויביים את הסרט, יחד עם הפקתו של אבי ארד. ביוני 2006, "סרטי ליונסגייט" נטשו את הפרויקט והזכויות שבו לידיהם של אולפני מארוול. הייטר ואולפני מארוול ניסו להשיג מימון נוסף על מנת לפתח את הפרויקט, אבל הייטר "מעולם לא חש שמצאנו מקום שמוכן לקחת את הסרט, ואת הדמות ברצינות". כישלון הפרויקט הותיר את הייטר "שבור לב", אך הוא עדיין קיווה שהסרט יופק "יום אחד".

בינואר 2009, אולפני מארוול ניהלה משא ומתן מוקדם עם אמילי בלאנט על גילום דמותה של האלמנה השחורה באיירון מן 2, אם כי היא לא יכלה לקחת את התפקיד בשל התחייבות קודמות לסרט אחר בכיכובה. במרץ 2009, סקרלט ג'והנסון חתמה על חוזה לגילום דמותה של האלמנה השחורה, עם אפשרות לכיכוב במספר סרטים. בספטמבר 2010, במהלך קידום הפצת המדיה הביתית של "איירון מן 2", אמר נשיא אולפני מארוול, קווין פייגי, חשף כי התקיימו דיונים עם ג'והנסון לגבי הפקת סרט סולו שיתמקד בדמותה של האלמנה השחורה, אך עיקר המיקוד של אולפני מארוול נמצא כעת על "הנוקמים". ג'והנסון שבה לגלם את דמותה של האלמנה השחורה בסרט זה,וכן בסרטים שבאו אחריו: "קפטן אמריקה: חייל החורף", "הנוקמים: עידן אולטרון", "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", "הנוקמים: מלחמת האינסוף", ו"הנוקמים: סוף המשחק". לאחר הפצת הסרט "עידן אולטרון", ג'הונסון חשפה שמספר הסרטים בחוזה שלה הורחב מאז שהיא חתמה לראשונה על מנת להתאים ל"ביקוש של הדמות", מכיוון שאולפני מארוול לא צפו את "התגובה האדירה" של הקהל לביצועיה בתור האלמנה השחורה.


סמליל הסרט הרשמי

באוקטובר 2017, פייגי נפגש עם ג'והנסון על מנת לדון במציאת הבמאי לסרט הסולו הפוטנציאלי, עוד לפני שאולפני מארוול החלו להיפגש עם תסריטאים לפרויקט, כולל ג'ק שייפר. שייפר נפגשה שוב עם פייגי בדצמבר, ונשכרה לכתיבת תסריט לסרט לפני סוף שנת 2017. שייפר וג'והנסון היו אמורות לדון על בימוי הסרט בתחילת פברואר 2018. אולפני מארוול החלו להיפגש עם במאיות פוטנציאליות שיסכימו לקחת על עצמן את הפרויקט. בסוף אפריל, האולפנים נפגשו עם יותר מ-65 במאיות פוטנציאליות לפרויקט תוך כדי חיפוש "יסודי ביותר", כולל הבמאיות דניז גמזה ארגובן, קלואי ז'או - שבסופו של דבר נבחרה לביים פרויקט אחר של אולפני מארוול, "הנצחיים" - אמה אסנטה ולין שלטון. בחודשים הבאים, רשימת הבמאים צומצמה לכדי 49 במאיות, שמתוכן שלוש הבמאיות קייט שורטלנד, אסאנטה ומגי בטס נפגשו עם פייגי וג'והנסון ביוני. שורטלנד קיבלה את תמיכתה של ג'והנסון, שהעריצה את הסרט הקודם שביימה "לורה ( סרט ) בשנת 2012, וחודש לאחר מכן היא נשכרה למלאכת בימוי הסרט.

קדם הפקה וצילומים :

בפברואר 2019, התסריטאי נד בנסון נשכר כדי לכתוב מחדש את התסריט עבור הסרט, וקווין פייגי, מנכ"ל אולפני מארוול, אישר שהאולפנים לא מעוניינים בדירוג R לסרט, לאחר שהושמעו בעבר שמועות כי הסרט עתיד לקבל את הדירוג R. בחודש שלאחר מכן, פלורנס פיו נכנסה למשא ומתן על מנת להצטרף לצוות השחקנים כמרגלת שתהיה "מנוגדת מבחינה מוסרית" לרומנוף. למרות שאולפני מארוול שקלו את מועמדותה של פיו לתפקיד מאז סוף 2018, צוות ההפקה בחן גם שחקניות אחרות, כולל סירשה רונן, עד לתחילת 2019. האולפנים שבו והציעו את התפקיד לפיו לאחר שהיא קיבלה ביקורות חיוביות על ביצועיה בסרט "Fighting with My Family".[6] באפריל 2019, ליהוקה של פיו אושר, לצד ליהוקם של דייוויד הארבור, רייצ'ל וייס, ואו. טי. פגבנל.

צילומי הסרט החלו ב-28 במאי 2019, בנורווגיה. בתחילת יוני, ההפקה עברה לצילומים באולפני פיינווד, ואילו ריי ווינסטון הצטרף לצוות השחקנים של הסרט מאוחר יותר באותו חודש לקראת הצילומים בבודפשט. הצילומים עתידים להימשך עד לספטמבר 2019.

הנה הטריילר של הסרט + תמונות מהסרט :


Image taken from the new Black Widow trailer

Image taken from the new Black Widow trailer

Image taken from the new Black Widow trailer

Image taken from the new Black Widow trailer

Image taken from the new Black Widow trailer

Image taken from the new Black Widow trailer

Image taken from the new Black Widow trailer

2 תגובות:

  1. קודם כל אני חושב שהיה אלמנה שחורה מגיע למקום זה במה למקום של הגיבורים ומגיע לה סרטים של האב ואני חושב אני חושב שלא בקשר לסרט אני חושב שאתם צריכים לתת לבוגרים מקום לכתוב ולכו במקום להביע את הרגשות שלהם ולכתוב על כתבות שבאמת מעניינות את הבוגרים ולא סתם כתבות של אנשים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם

    השבמחק
  2. אני גם מעריץ קומיקס אני חושב שמגיע לדמויות שמגיע להם ומה מגיע לכל דמויות במה

    השבמחק