יום ראשון, 22 ביולי 2018

ספיידרמן \ מאת יקיר שם טוב


Image result for ‫ספיידרמן‬‎

איש עכביש גיבור על מצחיק דומה לדדפול אבל ברמה גבוה
הוא חזק יש לו משפט מגניב שהוא אומר עם כוח גדול באה אחריו גדול אם באנגלית זה נשמע יותר טוב אבל זה לא משנה הגיבור הכי חזק זה הענק הירוק יש איזה סרט יש השם שלו זה הנוקמים מלחמת האינסוף הוא אני לא ראיתי אותו אבל מי שראה יודע ספיידרמן מת בסוף וזה עצוב כואב לי לשמוע את זה אני פשוט התבאסתי גיבור העל הכי אוהב עלי
אז אני מקווה אז פיטר פארקר לחזור לחיים זה יביא לנו עוד סרט מעניין כזה אני דבר על הסרט ספיידרמן שובו הביתה אז מצטיין מעיצי קומיקס כדאי לכם לראות את הסרטים מארוול חברת קומיקס הטובה בעולם אם תרצו נעשה כתבה עליו על מארוול דיסי חברת קויקס גם מעולה טז תודה ושלום ואני מקווה שנהנתם יקיר הכתב שלכם

הנה תמונות + סרטון :

No automatic alt text available.
Image may contain: one or more people
Image may contain: 2 people

2 תגובות:

  1. אני זוכר שבילדות שלי אהבתי לצפות באיש עכביש + כשצפינו בנוקמים מלחמת האינסוף לאחותי היה קשה לראות את איש עכביש מת על הידיים של טוני

    השבמחק