יום רביעי, 11 ביולי 2018

כפר קיש \ מאת יקיר שם טוב


Image result for ‫כפר קיש‬‎

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה להגיש בפניכם כתבה של יקיר שם טוב שגר בכפר קיש ויחד איתו גם גרים גדעון, ועדן שהשנה עברה לגור שם. למי שלא יודע בכפר קיש פתחו בית לחיים או מסגרת המשך כלומר שזו עוד אפשרות למי שמסיים את המכינה ( זו לא חובה אלא זכות בחירה ) וגם אנחנו בגורי מחזור ב' היינו שמה במהלך השנה כדי לחשוף אותנו לעוד אפשרויות מלבד בתחום שירות לאומי, צבא, ותעסוקה + עדן, ויקיר הם שכנים שלי, חוץ מגדעון שהוא מזמן שכן שלי כי הוא גר בעין דור.


מנקודת המבט שלי על המקום, אני רואה שזה מקום יפה הרי כפר קיש זה לא רחוק מאיפה שאני גר אבל זה לא מדבר אליי כי אני לא רוצה לגור שם מתוך סיביות אישיות שלא אגיד אותם אבל מי שכן רוצה לגור שמה הוא\היא מוזמן לשאול את עדן שגרמה שמה... בינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה.


הקדמה למי שלא יודע\ת על כפר קיש :

כפר קיש הוקם ביולי 1946 כמושב שיתופי על ידי חיילים יהודים ששרתו תחת פיקודו של פרדריק קיש בצבא הבריטי. היישוב הוקם על שטח של כ-6,800 דונם שנרכש מהשטחים של כפר מצר ותוכנן ל-70-80 משפחות.

החוויה של יקיר על הבית :

זה בית נהדר חיים בו יש דיירם עצמאים לגמרי הבית זה מאוד טוב יש בו מדריכים נהדרים ואני מאוד אוהב את בית זה אני לא רוצה לדבר על הקשיים אני גר עם שותף שאני לא אציין את שמו יש לנו הרבה חוגים יש והיא עוד הרבה חוגים עוד בקיצור זה הבית שלי תודה שולם.


הנה סרטון שמראה את כפר קיש + תמונות שיקיר צילם את הבית :


No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

Image may contain: bedroom and indoor

Image may contain: screen

Image may contain: screen

4 תגובות:

  1. אני שמח לשמוע שטוב לך שמה אבל זה היה יוצא טוב עם היית מחריב את החוויה שלך שמה, כלומר איך אתה מסתדר שמה עם דיירים חדשים שאתה לא מכיר או איך אתה מסתדר עם זה שאתה לא גר יותר בעפולה והייתי שמח עם היית מוסיף גם את חוות דעתם של עדן וגדעון על הבית.
    נ.ב :
    יקיר, רק שתדע שאני לא כבר לא יהיה העורך של העיתון יותר ורז ורועי יהיו העורכים שלו בשנה הבאה, אז אם אתה רוצה לשלוח עוד כתבות, תשלח אותם לרז או לרועי.

    השבמחק
  2. יקיר כתבה מעניינת שמחתי לשמוע על החוויות שלך

    השבמחק
  3. אבל לא שלחתי לך את כל התמונות אני לא היה יש אנשים שלא רוצים שנפרסם את החדר שלהם אבל אבל סתם כזה רציתי לפרסם ומקסימום אם יגידו לי להוריד אני יודיע לך

    השבמחק
  4. לא ידעתי שיש סרטון של מעל כפר קיש אבל אבל בסדר סתם שמח לראות אני אסתכל יותר מאוחר שיהיה לי הרבה

    השבמחק