יום חמישי, 31 בינואר 2019

מדור זבוב על הקיר טיול ט"ו בשבט עם שכבה ח\ מאת עידו וגפן

שלום לכם חברי חברים אני זיבי הזבוב ואתם במדור זבוב על הקיר.

אני החלטתי החלתה גורלית, לעזוב את כיתה י'  ולעבור לכיתה ח'.
אז היום אני בעצם הולך לספר לכם על הטיול ט"ו בשבט של כיתה ח'1 ביחד עם ח'2.

אז בואו נתחיל!


בהתחלה נכנסתי לאוטובוס כזה עם מלא ילדים שאני לא רגיל לראות והם איכשהו נראים יותר קטנים מבדרך כלל. בהתחלה לקח לי זמן להתרגל לסביבה החדשה אבל אחרי זה הבנתי שזה טוב שכולם בגודל שלי.

כל התלמידים יצאו מהאוטובוס וגם אני. הכיתה התפצלה לשתי קבוצות ואני בחרתי ללכת עם שלושת הנמוכים האלה שם ועם ההוא עם החולצה הכחולה שכל הזמן מתחכם עם אנשים, אני חשבתי שזה יהיה מעניין. 

כל הטיול הילדים האלה אמרו כל מיני שטויות אחד לשני וגם היו עוד כמה שעקפו את המדריכים מבלי לשאול
ובאיזה שהוא שלב חלק מהילדים שהיו משועממים התחילו לשיר שירים של בובספוג.

המסלול של הטיול דווקא היה מאוד מעניין, הוא היה מגשר הקנטרה עד לבית הספר גאון הירדן.
ואם אתם שואלים אותי זה מקום מאוד מוזר לטייל בו בתור זבוב, זה מקום עם מלא עצים אבל הוא מאוד רחב יחסית אלי שאני זבוב קטן.

בסוף הטיול כל שכבה ח' וגם הזייניקים הגיעו לבית הספר וחיכו להם דוכנים עם פלאפל ומרקים, אני יודע שפלאפל ומרק זה שני מאכלים שלא קשורים אחד לשני ואין לי מושג למה הבית ספר החליט לעשות ככה אבל זה לא חשוב.




בקיצור טיול הט"ו בשבט עם שכבה ח היה מאוד כיף ועכשיו אני צריך ללכת לנוח על הערסל החדש במסגרת,
והיי זה שאני קטן לא אומר שאני לא תפסתי את הערסל אז להתראות.


5 תגובות:

  1. עידו וגפן איזה שיתוף פעולה אדיר!נראה שזבובי נהנה מהמעבר לכיתה החדשה.מדור נפלא ומהנה מאוד לקריאה.

    השבמחק
  2. אחלה כתבה עידו ורק שכחת לציין שהצים שחכחו של"ג בעומר יגיע ( למרות שיש עוד זמן ) :)

    השבמחק
  3. ממש נהנתי מהכתבה, כתוב מקסים! גם מצליח להעביר את החוויה מהטיול וגם מלא הומור. איזה כייף!!!

    השבמחק
  4. עידו וגפן, שיתוף הפעולה ביניכם יצר כתבה מצויינת!!!
    איזה כיף לקרוא על החוויות שלכם בהומור וביצירתיות כזאת.כל הכבוד לכם!

    השבמחק
  5. נהנתי מאוד לקרוא את הכתבה! כתובה בצורה יצירתית, מעניינת, וגם מלאה בהומור! אשמח לקרוא עוד כתבות משותפות שלכם(:

    השבמחק