יום חמישי, 4 באפריל 2019

חיות מחמד ולמה צריך אותם?! \ מאת גפן קמינר

בזמן האחרון, ישנה חתולה שמאוד אוהבת את תלמידי נווה. היא מגיעה כל בוקר ומתפנקת על אחד התלמידים.
זה גרם לי להרהר... למה לא מביאים קבוע חיות למסגרת?
רציתי לפנות עם זה ליעל כבר מתחילת שנה. כמובן שהיא אמרה שאי אפשר בגלל תנאי משרד החינוך.
אבל, ברצינות, מי שם על משרד החינוך..

אז, למה צריך חיות מחמד?
צריך חיות מחמד בנווה משתי סיבות עיקריות:
1. חיית מחמד גורמת לבעליה לפתח אחריות ואמפתיה כלפי האחר. זה מלמד אותנו את דרכי החיים של הטבע וכיצד לגדל חיית מחמד וכיצד להכיל אותה.
2. חיות מחמד מנחמות; ברגעי קושי, כשאני מאוד עצובה, עוזר לי ללטף חתול כלב או אפילו ארנב. (אני לא בררנית בחיות..) חוץ מזה, כתוב בויאנט כך: "תחום הטיפול בעזרת בעלי חיים, התפתח מאד והיום אין ספק שמדובר בכלי יעיל למגוון בעיות התפתחותיות, חברתיות, ופיסיות. גידול חיית מחמד בבית, הוכח כתורם רבות במקרה של אוטיזם."  

חיות מחמד עוזרות לבריאות ויש הרבה מחקרים על כך.
מה שרציתי לכתוב בכל הדבר הזה, שאנחנו צריכים חיות בנווה. יותר מננה כל יום ראשון. צריך חיות קבועות שיהיו פה.
הכנתי עצומה ואשמח שתחתמו עליה אם גם אתם בעד הרעיון הזה.

תודה, גפן.

עצומה: משק חי בכיתות נווה




3 תגובות:

  1. אני רוצה להגיד לכם משהו על זה שאני עשיתי את הכתבה של ה של כלבים אף אחד לא התייחס והחתולים אני לא זוכר אני עשיתי איתה את הכתבה הזאתי ואף אחד לא התייחס או אתם עושים וכאילו אתם חושבים שהתייחסו אליכם זה כזה נדוש

    השבמחק
    תשובות
    1. יקיר, אם אין משהו נחמד להגיד, אז אל תגיד כלום.אני עושה את הכתבה הזו לטובת משהו טוב במסגרת של נווה ואם לא טוב לך אז... יום טוב לך! תפסיק לכתוב תגובות מעצבנות בפאזל!
      תודה,
      גפן.

      מחק