יום רביעי, 22 במאי 2019

הנוקמים: סוף המשחק (באנגלית: Avengers: Endgame) \ מאת סאם קטז


Image result for avengers endgame movie poster

אחרי שקראתם את הסיקור שלי ( אם קראתם בכלל ), היום אני החלטתי להגיש בפניכם כתבה על הסרט הנוקמים: סוף המשחק שהוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן מסדרת הנוקמים המבוסס על קומיקס של מארוול אשר שיצא לאקרנים בישראל ב-24 באפריל  2019 ובארה"ב ב-26 באפריל 2019. הסרט מופק על ידי אולפני מארוול ומופץ על ידי אולפני וולט דיסני. זהו הסרט ה-22  ביקום הקולנועי של מארוול והרביעי בסדרת הנוקמים. הוא מהווה המשך ישיר לסרט הנוקמים: מלחמת האינסוף משנת 2018.

אני מאוד נהניתי לצפות בסרט הזה ואני ממליץ לכם לצפות בו ( אם אתם רוצים כמובן ) אך את ההמלצה אני אתן לכם להחליט עם הסרט הזה הוא טוב או לא טוב ובינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה ביי!!!


עלילת הסרט :

לאחר מאורעות הסרט הקודם, טוני סטארק ונביולה נשארו על כוכב טיטאן, הם יוצאים למסע חזרה לכדור הארץ אך האוכל והדלק נגמרים לאחר שלושה שבועות. סטארק מצלם הודעה לפפר בה הוא מספר לה על הכל וכמה הוא מתגעגע אליה. לפתע מגיעה קפטן מארוול ומצילה את השניים. היא מביאה אותם לכדור הארץ שם רוקט לומד על גורלם של משפחתו. סטארק מתאחד עם פפר וסטיב רוג'רס, ומספר להם על מה שקרה בטיטאן ושאיבד את פיטר פארקר. רוג'רס מבטיח לו שיחזיר את כולם. הקבוצה ( ללא סטארק, שהחליט לפרוש ) מאתרת את תאנוס על כוכב לכת רחוק ומגיעה אליו. תאנוס מספר לקבוצה שהשמיד את האבנים, ומתוך תסכול וכעס, תור עורף את ראשו. בינתיים, בביתו, קלינט ברטון משחק עם ילדיו כאשר לפתע הם מתפוררים ( עקב הנקישה של תאנוס ) והוא נשאר לבדו.

חמש שנים לאחר מכן, השורדים מפוזרים ברחבי היקום ומנסים להמשיך הלאה. הוקאיי צד פושעים ששרדו את ההתפוררות כפיצוי על אי-שרידותה של משפחתו. בחניון משטרתי שבו מאוכסנת המסחרית ובה מכונת הקוונטים של האנק פים, עכבר עולה על לוח הבקרה ומפעיל אותה וכך מחלץ את סקוט לאנג. לאנג מנסה להתעדכן על גודל השואה העולמית ולומד שכל מכריו התפוררו ואפילו הוא מוגדר כנעדר, למעט בתו קאסי לאנג. לאחר איחוד קצר, לאנג ממשיך למתקן "הנוקמים" ופוגש את קפטן אמריקה והאלמנה השחורה.

הנה הטריילר של הסרט + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא :

2 תגובות:

  1. צפיתי בסרט והוא אדיר ממליצה לראות.תמר

    השבמחק
  2. תעשו מה שתמר אמרה לכם, תצפו בסרט

    השבמחק