יום שישי, 27 בספטמבר 2019

אברק -פרק 1 איך הכל התחיל מאת שחר שגיא

אברק- פרק 1 איך הכל התחיל
במדינה קטנה ושמה ישראל .קיימים סוגים של אנשים שלא רגילים לפגוש בדרך כלל . 
מכשפים ומכשפות,פיות,כוהנים,אלפים,כדבראות ועוד
למה אני מספרת לכם את זה
! כי אני כזאת

עליתי לפני כמה זמן  מיפן ולא הכרתי הרבה חברים שהגיענו לארץ משונה זו
.אולי חוץ מ... כמה תלמידות של אמא שלי שמלמדת את תרבות יפן
.היה אפשר להגיד שכרגע אני מעדיפה לחיות עם דרקונים מאשר בני  אדם 
 . הייתי עוזרת באורוות הדרקונים של אבא שלי  בדרך כלל
הסיבה שעזבנו את  יפן כי אני לא הסתדרתי בבית הספר שלי
תמיד  הייתי חנונית אומנות שלא קשורה לאף אחד ,אף על פי ששרביטי הוא מעץ  
.דובדבן ואומרים לאנשים כאלה הם יותר פופואלרים שזה שטויות במיץ  דלעת
לא הייתי טובה בדברים בית הספר הצטיין בהם כמו תעופה על מטאטא  ומשחק 
.הקווידיץ' שזה דומה לכדורגל וכדור סל של קוסמים 


אבל לא הכול היה נורא. הייתי טובה עם חיות פלא וצמחים קסומים, הייתי טובה בשיקויים ולחשים. לא הייתי טובה בקרבות(אולי זאת הסיבה שבריונים של השכבה הגיעו אליי (והרבה התבריינו עליי שהייתי יותר צעירה)

רוצים לדעת מה יהיה ההמשך? המשך יבוא...


תגובה 1: