יום שישי, 4 באוקטובר 2019

יום בבית לחיים

היי לכולם
 היום אני אספר לכם על היום שלי בבית לחיים .
אני מתעוררת בשש ורבע, מתארגנת ואז אני יורדת למטה לסלון המשותף בשביל לאכול משהו קטן לפני שאני יוצאת ללימודים ואני לוקחת את הסנדויץ' שלי או שאני מכינה לעצמי אם אני מספיקה
בסביבות שבע אני יוצאת לתחנה בשביל לחכות להסעה שלי שתגיע

ואחרי הצהריים אני חוזרת לדירה בסביבות השעה ארבע וחצי רבע לחמש.

כשאני מגיעה לדירה אני בודקת אם יש לי משימות מסוימות לעשות למשל בימי שלישי זה היום של הניקיונות שלנו של הדירה וכל אחד צריך לשטוף את החדר שלו וגם אני עושה כביסה וכל יום משהו אחר מאיתנו מכין ארוחת ערב ואני מכינה ארוחת ערב בימי שלישי.
יש יום גם שאנחנו נוסעים לחוג טניס שולחן (פינגפונג) וזה מאתגר אותי אבל מצחיק וממש כיף.
אם זה יום שיש למשל חוג של יוגה אז אני הולכת ליוגה וזה ממש כיף.
ובימי שני פעם בשבועיים בערך אז יש לנו קבוצה של לאורך הדרך וזה ממש כיף לפתוח לפעמים דברים שאני לא מצליחה תמיד לפתוח.

ובימים שאין לנו חוגים אז פשוט יש לנו זמן פנוי לעצמנו אני בזמן הפנוי שיש אני אוהבת להיות או בחדר שלי או שאני יורדת למטה לסלון ואני משחקת עם הדיירים או שאנחנו מדברים או שאני עושה אומנות.
בבית לחיים יש לנו מדריכים שממש משקיעים אם הם רואים מישהו אחד שעובר משהו אז הם לוקחים אותו ומדברים איתו
כל יום יש מדריך אחד שאיתנו וזה כיף שהם נמצאים שם כי אני יכולה לדבר איתם על דברים שאני בכללי פחות אוהבת לפתוח עם כולם.
בערך פעם בשבוע מגיעה לנו העבודת הסוציאלית ואנחנו מדברים על דברים שאנחנו עוברים בדירה ואחר כך יש לנו לפעמים שיחת בית עם כולם ואנחנו מדברים על דברים שקורה לנו בדירה ושם אנחנו יכולים גם לפתוח דברים שמפריעים לנו בתוך הדיור או בכללי.

2 תגובות: