יום שישי, 15 בנובמבר 2019

אברק 4 הגעה לכנען




אברק - הגעה לכנען

בעקבות המכתב  בנושא החופש הגדול נסעתי לכנען עם ההורים . אמי הלכה לעבודתה במרכז
.ואבא שלי נשאר יחד איתי לעבוד באורווה 
  נכנסתי  לקיבוץ וחיפשתי את שרה אוולט ולפתע ראיתי נער עם שיער ג'ינג'י ועיניים כחולות  ולבוש חאקי 
  "?מחפשת מישהו" 
"?הוא שאל אותי "איפה הבית של שרה אוולט  
שאלתי 
"היא גרה ליד משפחת ברזילי
 לא שאני יודעת איפה זה" עניתי"  במבוכה
"אני ילווה אותך דרך אגב שמי ג'קי ג'ינג'ר"

זה כינוי?" שאלתי"
"כעיקרון קוראים לי ג'קסון"
מיששתי את שרביטי באחד מכיסיי
  לא הצגת את עצמך" קורא בקול"
"וויולט מורווסקי סאקורה רוזליין"
 יש לך קיצור לשם הזה?" שואל  בהתלוננות
"אבל כולם קוראים לי וויולט רוזליין"
"בסדר הגענו "
.היה שלט עץ קטן ליד הבית בו רשום משפחת אוולט
 .היה נעים להכיר" הוא חייך" אליי והלך לדרכו
דפקתי על דלת ביתה
שרה פתחה את הדלת
"ויולט אני לא מאמינה שהחלטת לבוא הולך להיות כל כך כייף" אומרת בהתלהבות
 אכן כן גם אני לא חשבתי שייצא לראות אותך אני נורא שמחה" חייכתי"
נכנסתי לביתה וישבתי בסלון 
את בטח עייפה ורעבה מהנסיעה" שרה אמרה ואני הנהנתי
ואז היא הכינה לי פרוסת לחם עם ריבת תפוחים ולימונדה
 תודה" עניתי" 
והתחלתי לאכול
טעים" אמרתי"
 "בבקשה "
היא ענתה


תוצאת תמונה עבור כדברא כנען

?מה הסוד של שרה
?מי זה ג'קי ג'ינג'ר
איזה הרפתקאות יקרו בהמשך

 המשך בשבוע הבא
(כי נגמר לי הרעיונות, ואני בעצמי לא חשבתי על השאלות האלה








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה