יום שישי, 29 בנובמבר 2019

אברק הסוד פרק 5



"שרה:"טוב אחרי שאכלת ושבעת נלך לחדר שאורגן עבורך

הנהנתי ברצון ושתינו עלינו במדרגות

"נכנסנו לחדר
" שרה:"אמא שלי עוד תחזור ואז אני צריכה ללכת למקום חשוב
בסדר אבל מה אני יעשה עד אז?" שאלתי"
תוכלי לטייל קצת" שרה הציעה"
"דפיקה בדלת :"זו בטח אימא
היא פותחת את הדלת מוריה אוולט נכנסת
שרה הלכה לארגן את התיק
והלכה יחד עם אמא שלה
.אז יצאתי לטייל בחוץ
לפתע ראיתי את ג'קי מסתובב ליד חנות בגדים יד שנייה וניגשתי אליו
 היי אנחנו נפגשים בשנית " אמר ג'קי  בטון מופתע"
אכן כך" עניתי"
 ג'קי:"את לא תוכלי להתחמק ממני לנצח"צוחק 
"מי אמר שניסיתי שרה הלכה עם אמא שלה"
ג'קי:"כן היא אין לה כל כך חברים בני גילה כי היא תמיד  נעלמת . יש אנשים שמשמיצים אותה ב'ידיעות כנען'. עושה רושם שחושבים שהיא לא אנושית, אני חושב שזה יכול להיות אבל לא לפני שאני בודק עובדות 
עונה במהירות
 רוצה שנחפש אותה?" שאלתי"
הוא הנהן בקצרה
עקבנו אחרי שרה ואמא שלה עד למערה מסתורית בתוך הצוק
"אני לא יכול להכנס זה נראה שיש איזה קיר בלתי נראה שמפריד ביננו לבין שרה"
מוזר אני לא מרגישה כלום" עניתי"
 ומועדת פנימה למערת הסודות המוזרה הזאת הסתתרתי למטה והאזנתי למתרחש
כדברא כדברא כדברא" אמרה הנערה שנראתה שהיא אחראית "
 לטקס משונה זה
"מהיום את כדברא"
אמרה מוריה בהתרגשות לביתה
והעבירה לה טבעת מיוחדת
אחר כך טקס נוסף שהראה את השליטה בארבעת ההיסודות"
זה היה מוזר . התכוונתי לחזור אבל שניסיתי לחזור שמו לב אליי
אחת הבנות אחזה בידי מנעה ממני ללכת עד שאענה לה איך עברתי את המחסום

ג'קי מבחוץ צועק לעזרה אך אף אחד לא שמע אותו או אותי
תוצאת תמונה עבור כדברא

?מה יקרה לוויולט
?מה יקרה לשרה
?מה זה אומר להיות כדברא
תשובות בפרק הבא


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה