יום שבת, 28 בנובמבר 2015

סקירה ראשונה - פינג פונג בנווה


בשבוע שעבר בכתבה על הפינג פונג הבטחתי לכם סקירה של משחק פינג-פונג בנווה וגם קיימתי.
לפניכם סרטון וידאו הסוקר את המשחק בין גיא לגדעון שהיה מעניין מאוד ואת מהלך השחק וסיקור בכתב של המשחק.
אם מצאתם בכתבה טעות (עובדתית, דקדוקית או שגיאת כתיב) או שיש לכם משהו שאתם רוצים לאמר אתם מוזמנים להגיב.
נ.ב: מצטער אם האיכות לא טובה, בשבוע הבא מבטיח איכות יותר טובה,תודה.
סיקור המשחק בכתב
גדעון פתח טוב עם 3:1 כשגיא לא מצליח לכוון את הכדור טוב בשלושת הנקודות לגדעון אבל גיא צימק עם הנחתה מושלמת ומדויקת,3:2. הוא גם ניצל את המומנטום כדי להשוות ל-3:3.
אבל גדעון עלה ליתרון גדול 7:4 עם מהלכים פשוטים כשגיא מצליח רק להרחיק את הכדור לחוץ.
אבל גיא עם הרבה אופי חזר שוב ל7:7 גדול עם מהלכים יפים ,יש לנו משחק צמוד,מעניין,יפה ודרמטי כאשר שום דבר לא גמור.
המשחק הצמוד או המותח או הגדול(מה שתרצו) ממשיך כאשר ידו של גדעון על העליונה עם 9:8 והוא מגדיל את היתרון ל10:8, נקודת משחק.
המשחק נגמר ב11:9 דחוק לגדעון על גיא כשגיא חוזר כמה פעמים מפיגור בצורה משכנעת ומלאת אופי אבל בסוף גדעון הוא זה שניצח במשחק הפינג-פונג המסוקר הראשון בתולדות נווה.
אני נהניתי מאוד לסקר את המשחק המעניין הזה ואני גאה גם לצלם ולערוך אותו ככתב מדור ספורט וחבר צוות בעיתון "הפאזל".


12 תגובות:

  1. כתבה טובה לירון, נהדר שאתה עושה סיקורים. אם היית בשנה שעברה היית יכול לעשות סיקורים על משחקים נהדרים כמו: ליאל שרון נגד ארקדי, אני נגד הלל וליאל מ., כל מאה המשחקים שלנו, וכמובן איך אפשר לשכוח את ליאל ש. נגד דניאל הש"ש. נחמד לראות את הסיקור של הכתבה והאיכות הייתה דווקא טובה. אני לפחות אהבתי אותה.

    גדעון.

    השבמחק
  2. כתבה טובה ותמשיך לעשות סיקורים

    השבמחק
  3. תודה לכל מי שמגיב זה עוזר

    השבמחק
  4. וואו לירון כל הכבוד!! איזה חידוש הבאת לנו עם הצילום של המשחק... שיחקת אותה!! והאיכות על הכיפאק, מסכימה עם גדעון.

    השבמחק
  5. סיקור מאוד נחמד של המשחק
    מתן
    נ.ב
    כיצד עשית את הסרטון עם התוספות האלו? זה נראה מאוד מושקע

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יכולתי לשאול זאת יותר טוב מתן. איך עשית זאת לירון?

      גדעון.

      מחק
  6. אני השתמשתי בתוכנת עריכה, בפעם הראשונה עשיתי לוח תוצאות(שנעשה בצייר) ובפעם השנייה ערכתי את לכדי סרטון.

    השבמחק
  7. וואו! כתבה מצויינת וסרטון שמבהיר את כל מה שכתוב בה. ממש יכולתי לחוש מהכתבה את המתח שהיה במשחק. אתה כתב ספורט אמיתי. כל הכבוד!

    השבמחק
  8. לירון, לא להאמין שרק עכשיו הצטרפת למערכת! כתבה מקצועית, מעניינת וזה כייף שאני מכירה את השחקנים.... כל הכבוד! מחכה לכתבות נוספות שלך

    השבמחק
  9. כתבה מעולה, המשך כך (מקווה להופיע במשחק הבא)

    השבמחק
  10. אני רוצה להשתתף שלום אני יקיר

    השבמחק
  11. פשוט מקצועי. בהחלט סרטון מרשים. אשמח שתלמד אותי.

    השבמחק