יום שלישי, 8 בדצמבר 2015

אתגרים חנוכה

היום, יום שלישי, הייתה פעילות אתגרים בקייטנה, מאז שהייתי בכיתה ז' אני אוהב פעילויות אתגרים, אני אספר לכם על הפעילות שהייתה לנו היום.

הפעילות התחילה במשחק תפוס את הדגל, המשחק היה כיף למרות שהקבוצה שלי הפסידה (אני חלש במשחקי אסטרטגיה מאז שהמועדון לקחו אותנו לפיינטבול...)

לאחר מכן יצאנו לטיול אופניים מחוץ לקיבוץ, הטיול היה כיף למרות שהיו המון עצירות ושיבושים במסלולים בגלל בוץ, כאילו, מי משקה שדות בשעות כאלה?! (הם צריכים ללמוד שצריך להשקות כשאין שמש, זה מבזבז מים)



בטיול האופניים הייתה לנו פעילות של הרכבת המילים "חנוכה שמח" מהאופניים וחנוכייה מענפים
בקיצור, הייתה פעילות כיפית מאוד ואני מקווה שפעילויות כאלה יחזרו בקייטנות הבאות

4 תגובות:

  1. כתבה מעניינת ואהבתי את הפעילות של אתמול

    השבמחק
  2. שמח שהיה לך כיף יהונתן. אני מרוצה שלא באתי בעצמי.

    גדעון.

    השבמחק
  3. יהונתן, העברת את החוויה בתמציתיות ובהומור.

    השבמחק