יום שלישי, 5 בינואר 2016

משחק אקסטרים דרכא

ביום שלישי האחרון בהפסקה הגדולה התקיים המשחק של קבוצה הכדורגל של רועי הרוש, אקסטרים דרכא, נגד כיתה י"א 3, המורים שחררו את שחקני הקבוצה רבע שעה לפני כדי שנוכל להתאמן, ותלמיד מכיתה י"ב 3 (שבמקרה אני משתלב בה) שמשחק באקסטרים דרכא עשה לנו אימון כושר.

עם הצלצול להפסקה המשחק התחיל, הצלחנו להבקיע ברצף ארבעה שערים, אחד מהם הוא שלי, אבל השער הכי יפה היה השער של אריאל לדעתי, חבל שאף אחד לא צילם את זה כי הייתי יכול לראות את זה שוב ושוב.

כיתה י"א הצליחה להעלות ל-4:1, אבל לא ויתרנו והעלינו ל-5:1, אחרי המחצית כיתה י"א התחזקה והבקיעה גם היא ארבעה גולים והשוותה ל-5-5, ולבסוף הבקענו את שער הניצחון!

אבל הניצחון זה לא מה שהיה חשוב לי במשחק, מאז שהגעתי לבית הספר בכיתה ז' רציתי לשחק במשחקים האלה בהפסקה של בית הספר הרגיל, אבל לא יכולתי, ובזכות אקסטרים דרכא יכולית סוף סוף לשחק במשחק כזה, הקבוצה הזו מאוד חשובה לי, בעיקר בגלל שהרבה חברים שלי נמצאים שם, ואני מחכה למשחק הבא שלנו, אקסטרים דרכא אלופה!

10 תגובות:

  1. אני לא ראיתי את המשחק אבל שמעתי שהקבוצה ששיחקה מול אקסטרים דרכ"א לא ניסתה אפילו.

    גדעון.

    השבמחק
  2. אני אהבתי לשחק באקסטרים דרכא ומקווה שיהיו עוד משחקים כאלה

    השבמחק
  3. גם אני שמעתי את הטענה הזאת

    השבמחק
  4. לי הוא מאוד מתאים חן
    ואני מאמן מצוין
    ממני: רועי הרוש

    השבמחק
  5. חן אני מאמן מצוין ואתה פשוט מקנא

    השבמחק
  6. ביום שלישי 16.02.16 משחק אקסטרים דרכא השני שהתקיים בהפסקה הגדולה אני מבקש להשתחרר מוקדם מהשיעורים כדי להגיע לאימון לפני המשחק בסדר
    שיהיה בהצלחה לכל הקבוצה
    ממני רועי הרוש

    השבמחק
  7. אם הייתי קצת מקצוענים אז אולי תיעוד אוהד אותכם

    השבמחק
  8. הכתבה הזאת הייתי לפני שנה ולמה לא מורידים אותה זה כל כך שנה 2016

    השבמחק