יום שלישי, 17 במאי 2016

היוטיובר הישראלי האהוב עליי מאת יקיר

יוטיובר ישראלי- גיא tv

אני רוצה לדבר היום על אחד ה'יוטיוברים' (youtuber) שאני מכיר והוא טוב!

קודם כל אסביר איך מקימים ערוץ ביו טיוב. בהתחלה צריך כתובת מייל של gmail, מעתיקים אותה ליוטיוב ואז שואלים אותך אם ברצונך לפתוח חשבון ביו טיוב. אחרי שכתבת 'כן'- אתה מעלה לשם סרטונים. צריך תוכנת עריכה בשביל הסרטונים, וצריך שיהיה לך מלא לייקים כי זה סימן שאוהבים את הסרטונים שלך וככה תוכל לקבל כסף.
הנה סרטון שמסביר לעומק איך להיות יוטיובר:




אני לדוגמא אוהב במיוחד את אחד היוטיוברים הישראלים, שקוראים לו 'גיא tv ' שהוא מלך הלייקים בישראל לדעתי, ואני נהנה לראות אותו.
הנה קישור:


אני מסתכל על הסרטונים שלו בזמן הפנוי שלי והם מעניינים אותי וגורמים לי הנאה וצחוק. אני ממליץ בחום רב שתצפו בהם ותעשו להם לייקים, וגם לי כי אני יוטיובר מתחיל אז אני צריך את זה.



יקיר

9 תגובות:

  1. זה מעניין מאוד ויקיר תמשיך לעשות מלא סרטונים ביוטיוב

    השבמחק
  2. יקיר אחלה של כתבה ומחכה לסרטון הבא שלך והסרטון קצת מצחיק

    השבמחק
  3. אישית אני חושב שלא צריך להשתמש בעיתון של נווה בשביל לפרסם את עצמך וגם הקישור לא מופיע אז תתקן את זה בבקשה

    השבמחק
  4. אני חושב שאתה לא הבנת את מטרת הכתבה.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא רציתי לפרסם את עצמי אלא את היוטיובר

      מחק