יום שני, 16 במאי 2016

כלכלת בית

שלום אני רוצה לספר על משימות חדשות שאנחנו עושים  בשיעורי בכלכלת בית בכיתה.
התחלקנו לזוגות וכול זוג בוחר לבד איזה מתכון הוא מביא לכיתה לשיעור.
אנחנו בוחרים מתכון,מוציאים את המצרכים הנחוצים מהאינטרנט, מחלקים בינינו מה אנחנו מביאים.
בשבוע שעבר ים וליאור עשו פיצה על פיתה.
השבוע אלמוג וליאור מכינים ציפס.
ועוד שבועיים אני ואוראל מביאים מתכון של שקשוקה.
לסיום השנה מזל וענבל מביאות מתכון שלהם.
אני מאוד אוהב את שיעורי כלכלת בית וגם בבית אני מכין סלט ואתנסה בעוד מתכונים.
אני רוצה לציין שכול תלמידי הכיתה מאוד אוהבים את השיעור הזה. ואת המתכונים כל אחד לוקח לביתו להתנסות בבית.


6 תגובות:

  1. אני אוהב את הכלכלת בית ממני אוראל

    השבמחק
  2. אני נהנתי מכל רגע בכלכלת בית וכתבות שלך הכי טובות בעולם
    וטעים
    ממני: רועי

    השבמחק
  3. מאוד משמח לשמוע על חוויות טובות שלכם.

    השבמחק
  4. נהנתי מאתמול כל רגע
    רועי.ה

    השבמחק