יום שבת, 7 במאי 2016

דבר המערכת לשבוע מאת גדעון שדה

שלום. שמחים לחזור ללימודים? יום השואה עבר והנה אנחנו מתכוננים לשבוע הבא, אז בואו נתחיל...

לשבוע הבא, אנו במערכת העיתון מתכננים לעשות כתבות לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. בין היתר אני אעשה כתבה על סרטי מלחמה אך בעיקר "וואלס עם באשיר" ויהיו עוד כתבות מחברי המערכת אז כדאי שתתכוננו לזה.

גם הייתה השבוע שביתה שתתחדש ביום ראשון. לי לא ממש אכפת אבל מה דעתכם על זה? אה למי אכפת, יש עוד סקר!! יש!

אני מקווה שההודעה הקצרה הזאת סיפקה אתכם כך שאני מסיים לעכשיו. מקווה שתיכנסו לקרוא את הכתבות ובעיקר את כל הכתבות שסאם עשה לכבוד יום השואה. שבוע טוב וביי ביי.

תגובה 1:

  1. אני קודם כל מאחל בהצלחה לחלק מחברי מערכת העיתון שתכננים לעשות כתבות לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה,וכמובן אנחנו צריכים להודות לחיילים שלנו כי הם הקריבו את נפשם עבור המדינה זהאת והודות להם אנחנו פה.

    נ.ב :

    גם המיעוטים במדינת ישראל שהם:הצ'רקסיים,נוצרים,מוסלמים,דרוזים ובדואים נלחמו יחד עם היהודי.

    השבמחק