יום חמישי, 4 במאי 2017

מהיר ועצבני 8 (באנגלית: The Fate of the Furious ) \ מאת סאם קטז


Image result for the fate of the furious

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה לספר לכם על סרט שצפיתי יחד עם חברים שלי שנקרא מהיר ועצבני שמונה שהוא סרט פעולה אמריקאי משנת אלפיים ושבע עשרה והסרט השמיני בסדרת "מהיר ועצבני". מככבים בו וין דיזל, דוויין ג'ונסון, מישל רודריגז, ג'ייסון סטיית'ם, שרליז תרון כאנטגוניסטית של הסרט לצד אנסמבל שחקנים כגון קורט ראסל, לודקריס, טייריס גיבסון, לוקאס בלאק, נטלי עמנואל, סקוט איסטווד, כריסטופר היבג'ו והלן מירן. הסרט יצא לאקרנים ברחבי ארצות הברית בארבע עשרה באפריל אלפיים שבע עשרה ב-IMAX ו-4DX (ארבעה-ממדים) ובשתי מעשרה באפריל אלפיים שבע עשרה בישראל.

הסרט זכה לביקורות מעורבות אך הפך להצלחה מסחרית משהרוויח חמש מאות שלושים ושתיים מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו ומה שהופך אותו לסרט הרביעי המכניס ביותר לשנת אלפיים שבע עשרה. סרט המשך צפוי לצאת לאקרנים בתשע עשרה באפריל אלפיים ותשע עשרה.

בתור אחד שצפה בסרט יחד עם יקיר ואלון א אני חייב לומר שזה הסרט הכי טוב שצפיתי אי פעם ואני גם ממליץ לכם ( מי שרוצה ) לצפות ואם אתם רוצים לקרוא בהרחבה תלחצו איפה שכתוב "קרא עוד" ושתהיה לכם קריאה נעימה.



תקציר העלילה :

כשנתיים אחרי מאורעות הסרט השביעי בסדרה, דומיניק (דום) טורטו (וין דיזל) ולטי (מישל רודריגז) נמצאים בירח הדבש שלהם, בעוד בריאן אוקונור ומיה (ג'ורדנה ברוסטר) פרשו מן המשחק, ואילו שאר חברי הצוות מפוזרים וחיים חיים נורמליים. אבל אז, הכול משתנה כאשר אישה מסתורית ורבת עוצמה העונה לשם סייפר (שרליז ת'רון) מפתה את דום לתוך עולם של פשע וטרור שממנו הוא ככל הנראה לא מסוגל לברוח, מה שמוביל אותו לבגוד בחבריו בעוד האחרונים צריכים להתמודד עם האתגר הגדול ביותר שלהם אי פעם.

פיתוח :

וין דיזל אישר כי מרבית הצוות ישוב להפקת הסרט שעלילתו תתרחש בניו יורק. באירוע חשיפה למעריצים אולפני יוניברסל הודיעו שהסרט ייצא לאקרנים בארבע עשרה באפריל אלפיים ושבע עשרה. הלן מירן הכריזה על כך שהיא רוצה לגלם את דמות הנבל הראשית בסרט ההמשך מכיוון שהיא אוהבת את הסרט אולם לתפקיד הנבל לוהקה שרליז תרון.

למה אהבתי את הסרט :

אני אהבתי אותו משום שהסגנון שלו הוא פעולה ואקשן ובכלל אני אוהב לצפות בסרטי פעולה ואקשן אבל אני גם סרטי קומדיה בשילוב עם פעולה ואקשן, ולכן אני ממליץ לכם ( מי שרוצה כמובן ) לצפות בסרט הזה ותאמינו ברגע שאתם תיצפו בסרט המגניב הזה... אתם לא תצערו שצפיתם בו מהרגע הראשון .


הנה טריילר מתוך הסרט + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא :


6 תגובות:

  1. כתבה טובה, שמח לשמוע שנהנתה מהסרט ואני חושב שעדיף שיותר תדבר למה אהבתה את הסרט.

    השבמחק
  2. כן סאם כדאי שגם תכתוב למה אהבת את הסרט וכל זה. לכתוב רק עובדות לא ממש גורם לאנשים לרצות לראות את הסרט ויותר הדעה שלך והמלצתך.

    השבמחק
  3. למה אתה שולח אתרים להורדה שזה לא חוקי יכולים לעצור אותך על זה אסור להתעסק באינטרנט

    השבמחק