יום שני, 18 ביוני 2018

ברכת פרידה אישית \ מאת סאם קטז

שלום לכל קוראי הפאזל היקרים והיקרות, זהו... סיום שנת הלימודים מתקרבת אלינו לאופק והשנה הזו הייתה מלאה בחוויות כפיות בכל התחומים והרגע הגיע, אני סיימתי את מכינת מצפן + סיימתי בתפקידי כעורך עיתון הפאזל ואני רוצה לומר שאחרי 10 שנים שלמדתי בגאון הירדן דרכא שהיה כמו בית חם שאוהב ודואג. אני רוצה לומר תודה לכל המורים והמורות שהייתי איתם בשנים האלו :

לכל המורות ולמורים האהובים והאהבות שזה כולל את השינשינים שלנו שליוו אותנו במהלך שנה שהפכה את הלימודים לחוויה חיובית ומהנה. אנו שולחים את תודתנו העמוקה והכנה כי לא כל יום זוכים למורות/מורים שהן מתנה!

אתם תמיד הייתם איתנו עם יד על הכתף ולב פתוח לרווחה מחזקת ותומכת במסע להצלחה ברגעים טובים פחות- ברכתם שלוחה בכל מצב והזדמנות משרה הרבה שמחה.

תודה לכם על נתינה כמעט ללא גבולות על אמון ואמונה בקטנות ובגדולות, תודה על שנים של חינוך נפלא ואני גם רוצה להגיד תודה רבה לצוות כתבי העיתון: רועי, רז, הראל, ויאיר שלקחו אחראיות ופרסמו את הכתבות שלהם בזמנים המתאימים ולהדר שעזרה לנו גם בלפרסם שזה כולל סקרים, יישר כוח.

אוהב בוגר מכינת מצפן, מחזור ב' ועורך עיתון הפאזל סאם קטז



"אתמול הוא היסטוריה, מחר הוא תעלומה, אבל היום מתנה, ולכן זה נקרא ההווה"
(אוגוואי, קונג פו פנדה)


הנה הסרט סיום שלנו + גם הסרט סיום של נסי, גדעון, ויקיר: צפייה נעימה


 

8 תגובות:

  1. סאם היקר! ממש מרגש לקרוא ולדעת שכיתות נווה (וגם העיתון) היו עבורך מקום משמעותי וחשוב כל כך בחייך. בהצלחה בכל אשר תפנה ואל תשכח להגיע לבקר...

    השבמחק
  2. ואוו, עצוב ומרגש כאחד לחשוב על סיום הלימודים שלך, גם בהקשר של פעילותך הרבה בפאזל.
    קראתי בעניין רב כתבות שלך ואני מעריך מאד את כישרון הכתיבה שלך. במיוחד זכור לי התיאור המרתק של הנסיעה שלך למכה.
    בכתיבתך אתה מאד מדייק, מפרגן ומוקיר תודה לאחרים וזה מתיישב עם האופי והחינוך הטוב שאתה בא איתו.
    מאחל לך המון הצלחה בכל שתעשה!
    נתגעגע אליך...

    השבמחק
  3. סאם יקר, מוזר לי לכתוב לך דברי פרידה. היית דמות משמעותית בחטיבת נווה בכלל ובעיתון בפרט. התפתחת והתקדמת בתפקידיך השונים בעיתון, והיה כיף לעבוד איתך ולצידך. אני מאחלת לך המון הצלחה בהמשך! נתגעגע...

    השבמחק
  4. סאם היקר, מרגש לראות שמסגרת נווה היוותה עבורך משהו כה משמעותי. בטוחה שגם אתה היית חלק בלתי נפרד ומשמעותי ממנה! אני מאחלת לך המון בהצלחה בהמשך! סמוכה ובטוחה שתגיע רחוק... נתגעגע

    השבמחק
  5. סאם, אנחנו מכירים המון שנים. עוד מבית הספר גולני. שמחה שעברת ללמוד בכתות נווה.עשית דרך ארוכה ומרשימה. כאדם, כתלמיד. תודה שהזכרת לנו תמיד את הצדדים היפים באיסלם. נתגעגע אליך.

    השבמחק
  6. מי אחראי על זה שכאלו את הסרט הפאזל אני לא הסכמתי לכזה דבר אני מבקשת הורידו את זה נ.ב יקיר

    השבמחק
  7. סאם יקר
    כמה מרגש היה לקרוא את דברי הפרדה שלך.
    אתה מלא בידע עולם רחב ובערכים הנשענים על אהבת אדם אמונה בשוויון הזדמנויות וראיית האחר. על כול אלה הרבית לכתוב, לעניין ולרגש את קהל הקוראים.
    חסרונך בעיתון הפאזל יורגש וכמובן שנוכחותך בבית הספר.
    אתגעגע אליך מאוד
    תודה על הכול ובוא לבקר
    יעל דגן

    השבמחק
  8. למה רק לסאם את מדברת אני גם בוגר

    השבמחק