יום שבת, 29 בדצמבר 2018

ביקורת-ראלף ההורס 2 מאת: הראל גלמן

שלום לכל הקוראים/קוראות של הפאזל, היום אני אסקר בשבילכם את הסרט החדש של דיסני:
 "ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2".



השם מבולגן, אני יודע, אבל הסרט דווקא זורם בצורה בלתי רגילה.

הסרט עוקב, כמה מפתיע, אחרי ראלף וחברתו החדשה ונלופי ואן שוויטס, הם עוברים בין משחקים ונראה שהם נהנים מהחיים, אבל כשחלק מהמכונה של המשחק של ונלופי "שוגר ראש", נשבר, ונלופי נכנסת לדיכאון וראלף דואג לגביה.

כמה ימים אחר כך, מנהל חנות המשחקים מחבר את החנות שלו לאינטרנט בפעם הראשונה, ראלף וחבורתו, שכפי שראינו בסרט הראשון, חוברו בשנות השמונים המקודמות, לא יודעים מה זה אינטרנט, ולכן רוצים לחקור את העולם החדש.

אם בסרט הראשון ראינו את ראלף וונלופי רק מנסים את הקשר שלהם, עכשיו הם מחוברים יותר מאי פעם, חברים בטוב וברע.

האקשן קורה דווקא די לאט בסרט הזה,  זה הרבה שיחות והרבה קומדיה לאורך הסרט, אבל כשאקשן קורה, הוא אדיר, רב פרטים וכיפי כמו שאקשן אמור להיראות.

אבל, לא כל סרט הוא מושלם, וגם הסרט הזה, טוב ככל שיהיה, לא חף מטעויות.

הדילמה הגדולה של הסרט, למרות שהיא לא ברורה מההתחלה, שלושים דקות אל תוך הסרט ואתם יודעים מה הדילמה מהר מאוד, למרות שהנבל מעניין והוא לא נבל בהפתעה (תודה לאל!) הוא קצת טיפוסי, לא מדי, אבל טיפוסי.

והאינטרנט, אלוהים, האינטרנט!

הייצוג של האינטרנט הוא כמעט מושלם!

מטוויטר, יוטיוב, אינסטגרם ועד לגוגל ולאיביי, הכול שם, הסרט גם מדגדג כמה נושאים מאוד רגישים, כמו שיימינג והדארק ווב, ולפני שתגידו עוד משהו נוסף:

כן, נסיכות דיסני שם, והם מדהימות כמו בטריילר!

העובדה שהשיגו את כל המדבבות המקוריות לדבב אותן בסרט היא מדהימה!

לדוגמה, משי קלינשטיין, שדיבבה את מואנה ואת רפונזל, מדבבת את שתיהן לסירוגין.

ריטה חוזרת לדבב את פוקהונטס, אילנית גרשון, שדיבבה את טיאנה ואת מרידה, חוזרת גם לתפקידים האלו ואלונה אלכסנדר, שדיבבה את בל ברימייק מ2017, חוזרת לדבב בסרט הזה!

מצטער אם אני חופר עליהם, אבל גם כל האינטרנט חפר עליהם אז גם לי מותר!

לסיכום, הסרט הזה קליל, כיפי, מרגש ומצחיק לעתים, וכל זה עטוף בקסם של דיסני שרק הם יכולים להפיק באמת.


5 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. אני צפיתי בסרט הזה והוא די נחמד ומצחיק + הייתי שמח אם הייתה מוסיף את הטריילר של הסרט בכתבה שלך. מחכה לכתבה הבאה שלך

    השבמחק
  3. זה היה סרט מעניין, באתי עם ציפיות נמוכות כי חשבתי שהוא יהיה כמו סרט אמוג'י (שבו בכלל לא צפיתי) אבל הופתעתי לטובה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא לא שובר מוסכמות בשום צורה, הוא מצוין לקהל שלו.

      מחק
  4. ממש מצער אותי ואתם לא מתייחסים לכתבות שלי אז אני מבקש שתקנו לי הזמנות להשתנות ולא לעשות עלי חרם בקשר לקטנוע אני בא אליכם בטוב כי אפילה שאני עזבתי את נווה מגיע לי לעלות כתבות גם סאם עזוב את נווה והוא כל הזמן מעלה כתבות למה מגיע לו ולי לא אז בבקשה וחבל שאתם לא מתייסים זה עיתון שאני קמתי חבל

    השבמחק