יום שלישי, 1 בינואר 2019

קפטן מארוול ( באנגלית: Captain Marvel) \ מאת סאם קטז




שלום לקוראי הפאזל הנכבדים והנכבדות, אני בחרתי להגיש בפניכם כתבה על הסרט קפטן מארוול שהוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן של אולפני מארוול העתיד לצאת לאקרנים ב-2019. את הסרט מביימים אנה בודן וראיין פלק, לפי תסריט מאת התסריטאיות מג לאפוב, ניקול פרלמן, ז'נבה רוברטסון-דוורט, ליז פלאהיב וקרלי מנש. הסרט מבוסס באופן רופף על הקומיקס "קפטן מארוול" בהוצאת חברת ההוצאה לאור מארוול קומיקס, והוא מהווה חלק מהיקום הקולנועי של מארוול.

לפי הטריילר שיצא, הסרט נראה די טוב ובנוגע להמלצה כרגע אין לי מה להגיד משום שיש הרבה זמן עד שהסרט הזה יוקרן לאקרנים ומקסימום כשהסרט יגיע לקולנוע הישראלי. אני אצפה בסרט ורק אז אני אוסיף את ההמלצה עם לצפות בסרט וזהו לבינתיים ושתהיה קריאה נעימה ויום טוב... ביי!!!


תקציר העלילה :

בשנות ה-90, טייסת חיל האוויר קרול דנברס זוכה לכוחות על-אנושיים בעקבות תאונה והופכת לגיבורת-על. כאשר סכסוך בין-גלקטי של שני גזעי חוצנים מגיע לכדור הארץ, דנברס נאלצת לשתף פעולה עם ארגון הביון "S.H.I.E.L.D." ( ראשי תיבות של הסוכנות מטפלת באיומים על-אנושיים הפוקדים את כדור הארץ ) כדי להתמודד עם האיום ולהציל את העולם מכיליון.

הפצה ושיווק :

בארצות הברית, הקרנות הסרט בבתי הקולנוע יחלו ב-8 במרץ 2019, ובישראל יום קודם לכן, ב-7 במרץ. בנוסף להפצה בגרסתו הרגילה, הסרט יופץ גם בגרסאות IMAX ו-3D. תחילה, הסרט היה אמור לצאת לאקרנים ב-6 ביולי 2018, אך הוא נדחה ל-2 בנובמבר כדי לפנות מקום עבור "איש העכביש: השיבה הביתה", ולאחר מכן הוא נדחה פעם נוספת, לתאריכו הסופי, כדי לפנות מקום עבור "איש הנמלה והצרעה".

הנה הטריילר של הסרט + הסרטון השני מראה איך הדמות של קפטן מארוול התפתחה מסרטים מצורים לסרטים אמתיים שזה כולל תמונות של קפטן מארוול על איך שהיא נראית לעומת קומיקס ובסדרות מצוירות :





Image result for Captain Marvel

הפוסטר של הסרט

Image result for captain marvel comics

קפטן מארוול בקומיקס

Image result for the avengers earth's mightiest heroes captain marvel

מתוך מ - The avengers earth's mightiest heroes

5 תגובות:

  1. סופסוף מארוול מתקדמים!

    הם למדו מדי-סי שסרט גיבורי על בכיכוב אישה יכול להצליח!

    -הראל גלמן

    השבמחק
  2. יש לי שאלה קטנה רציתי אני אני רוצה לשאול מי שהמציא את הכתבות האלה הוא רואה קודם כל את הסרט או שהוא סתם המציא את הכתבות האלה

    השבמחק