יום שבת, 4 במאי 2019

חופשת פסח 2019/מאת רז סולומון

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות.
אני רוצה לספר לכם על בילוי בחיפה שהיה בחופש ב21.4.19

אז במפגש היו אני (רז) ,רועי ,יאיר,ליאל שרון,אלון מרקוביץ ,יהונתן מור,עדן , יקיר,פז שזה מישהו שאלמוג הכיר לי אותו פעם.

אז בבוקר בתחנת רכבת בעפולה היו אני,יקיר,יהונתן מור,ופז. שעלינו פגשנו את רועי ועדן שהם עלו מתחנת רכבת בית שאן.
יאיר וליאל עלו באוטובוס מטבריה לחיפה 
ושכולנו נפגשנו נסענו במטרונית של חיפה לבאולינג חוצות המפרץ.
נהננו מאוד ובבאולינג פז ניצח. אחרי הבאולינג שיחקנו במשחקיה שהייתה שם.
אחרי זה נסענו לקניון לב המפרץ וכול אחד בחר לעצמו מסעדה שהוא בוחר לאכול שם.
אחרי האוכל התפזרנו, ליאל חזר באוטובוס לטבריה וכול השאר נסעו לעפולה ויהונתן מור חזר לבית שלו וכול השאר באו לבית שלי למשחק של אמת או חובה וקצת ראינו טלוויזיה.
אחרי זה יקיר הלך הביתה,פז נסע לאחוזת ברק חזרה לבית שלו ויאיר נסע לכפר קיש.
ואני נסעתי לבית שאן קצת להיות עם רועי ועדן לבד אבל בסוף רועי חזר לבית שלו ואני ביליתי עם עדן והיא הכינה לי בבית שלה על האש (ציפס וסטייק) וסלט. אחרי זה הסתובבנו ואז לקחתי אוטובוס חזרה לעפולה. ותמונות למטה









3 תגובות:

  1. כתבה מעולה כל הכבוד לך מלך ��
    מרועי

    השבמחק
  2. לפי התמונות רואים שהיה לכם כיף

    השבמחק
  3. למה צילמתם אותי כאילו זה תמונה מכוערת רציתם

    השבמחק