יום שני, 20 במאי 2019

ברודווי אברי מאנדיי!- לא רק בלונדינית: המחזמר- מאת הראל גלמן

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות.
בשני הזה אני נזכרתי במחזמר שלא הקשבתי לו הרבה זמן.
אני אוהב אותו עד כלות וגם את הסרט שעליו הוא מבוסס.
אני רוצה לדבר היום על לא רק בלונדינית: המחזמר.













המחזמר והסרט עוקב אחרי אֶל וודס. אישה קלת דעת, צעירה, ומאוד בלונדינית.
כשהיא חושבת שהחבר שלה, וורנר, עומד להציע לה נישואין, תקוותיה מתרסקות לרצפה כשהוא מספר לה שהוא נפרד ממנה.
וורנר הוא נצר למשפחה של עורכי דין מכובדים, ומשפחתו רואה את זה לנכון שיתחתן עם עורכת דין או שופטת ולא מישהי..."רצינית".
אל לא מתייאשת ובעזרת הרבה עזרה מחברותיה מאחוות "דלתא נו", חברתה מטפלת היופי פאוּלֵט וחברה לבית הספר למשפטים אמט, היא מצליחה להוכיח לכולם שהיא לא רק בלונדינית.

המחזמר נכתב ע"י הת'ר האץ' והמוסיקה נכתבה ע"י נל בנג'מין ולורנס א'וקיף.
כל אווירת המחזמר היא צעירה, רעננה, מלאת רוק ופופ של שנות ה2000 המוקדמות, ובקיצור הרבה ורוד.
השירים הבולטים מהמחזמר הם So Much Better, Omigod You Guys ו!There! Right There.
















































אני ראיתי את הסרט לראשונה כשהייתי בן 12 בערך.
כשגיליתי על המחזמר כבר הייתי אובססיבי על הסרט, והתאהבתי במוסיקה, בכתיבה השנונה ובמשחק.
בשנת 2008 רשת הטלוויזיה MTV הקליטה את המחזמר בשידור חי והעלו את השידור ליוטיוב.
פשוט תכתבו Legally Blonde The Musical ואתם שם!

אני מקווה שיהיה לכם שבוע נהדר וורוד!
נתראה בשבוע הבא.

תגובה 1: