יום שלישי, 14 במאי 2019

אלו הסרטים שאתם צריכים לצפות בהם לפני שתצפו בנוקמים סוף המשחק \ מאת סאם


Related image

לאלו שלא עדיין צפו בסרט הנוקמים סוף המשחק... אילו הסרטים של מארוול שאתם צריכים או חייבים לצפות בהם לפני שאתם תצפו בנוקמים סוף המשחק אם אתם מעריצים אמתיים של מארוול + זה כולל את איש העכביש: רחוק מהבית וזהו לבינתיים ושתהיה לכם קריאה נעימה ושיהיה לכם יום טוב ומצוין.


אלו הסרטים שאתם צריכים לצפות בהם לפני שתצפו בנוקמים סוף המשחק שזה כולל את איש העכביש רחוק מהבית :

1. קפטן אמריקה: הנוקם הראשון ( באנגלית: Captain America: The First Avenger, ובתרגום מילולי; קפטן אמריקה: הנוקם הראשון ) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי שיצא לאקרנים בארצות הברית ב-22 ביולי 2011, המבוסס על דמויות המופיעות בחוברות הקומיקס קפטן אמריקה, ובהפקה מבית אולפני מארוול.

Captain America The First Avenger poster.jpg

2. קפטן מארוול ( באנגלית:  Captain Marvel) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן של אולפני מארוול אשר יצא לאקרנים ב-2019. את הסרט ביימו אנה בודן וראיין פלק ( אנ '), לפי תסריט מאת התסריטאיות מג לאפוב ( אנ' ), ניקול פרלמן ( אנ' ), ז'נבה רוברטסון-דוורט ( אנ' ), ליז פלאהיב וקרלי מנש. הסרט מבוסס באופן רופף על הקומיקס "קפטן מארוול" בהוצאת מארוול קומיקס, והוא מהווה חלק מהיקום הקולנועי של מארוול.

Related image

3. איש הברזל ( באנגלית: Iron Man ) הוא סרט גיבורי על אמריקאי משנת 2008 המבוסס על חוברות הקומיקס "איירון מן", ובהפקה מבית אולפני מארוול. את הסרט ביים ג'ון פאברו ומככבים בו רוברט דאוני ג'וניור, גווינת' פאלטרו, טרנס הווארד וג'ף ברידג'ס בתפקידים הראשיים. עלילת הסרט מביאה את סיפורו של טוני סטארק, תעשיין כלי נשק ומהנדס גאון, שבונה שלד חיצוני בעל טכנולוגיה מתקדמת והופך לגיבור-העל שנודע בשם "איש הברזל".

Ironmanmovieposter.jpg

4. איש הברזל 2 ( באנגלית:  Iron Man 2) הוא סרט גיבורי על אמריקאי משנת 2010 המבוסס על חוברות הקומיקס איירון מן, ובהפקה מבית אולפני מארוול. הסרט הוא סרט המשך לסרט "איירון מן" משנת 2008, והוא החלק השלישי ביקום הקולנועי של מארוול.

Image result for iron man 2

5. הענק הירוק ( באנגלית:  The Incredible Hulk) הוא סרט גיבורי על אמריקאי משנת 2008 המתבסס על דמות הקומיקס הענק הירוק, ובהפקה מבית אולפני מארוול. את הסרט ביים לואי לטריה ומככבים בו אדוארד נורטון, ליב טיילר, טים רות', טים בלייק נלסון וויליאם הרט. קווי הסיפור של הסרט מתארים כיצד ד"ר ברוס באנר נהפך לענק הירוק בתאונת עבודה, שהתרחשה במסגרת ניסיונות צבא ארצות הברית להחיות את פרויקט ה"סופר-חייל", שבו קיבל קפטן אמריקה את כוחותיו.

כרזת הסרט בארצות הברית

6. תור ( באנגלית:  Thor) הוא סרט גיבורי על אמריקאי משנת 2011 בבימויו של קנת בראנה המבוסס על חוברות הקומיקס תור, ובהפקה מבית אולפני מארוול. בסרט מככבים כריס המסוורת', טום הידלסטון, נטלי פורטמן, אנתוני הופקינס, אידריס אלבה, קאט דנינגס וסטלאן סקארסגארד. עלילת הסרט מביאה את סיפורו של תור, נסיך אסגרד, אשר מוגלה מביתו לכדור הארץ. שם הוא חובר למדענית ג'יין פוסטר ונאלץ לעצור את אחיו לוקי, שמבקש לגזול את כס המלכות ממנו.

Thor2011.jpg

7. הנוקמים ( במקור:  The Avengers) הוא סרט גיבורי-על ושובר קופות אמריקאי משנת 2012 אשר מבוסס על קבוצת גיבורי-העל האוונג'רס, ובהפקה מבית אולפני מארוול. הוא סרט אנסמבל של מספר מגיבורי-העל המפורסמים ביותר של חברת מארוול קומיקס, בהם איש הברזל, קפטן אמריקה, תור, הענק הירוק, הוקאיי והאלמנה השחורה הנקראים לעצור את נבל-העל לוקי, שמאיים להשמיד את העולם כולו. את הסרט ביים ג'וס וידון ומככבים בו אנסמבל שחקנים כרוברט דאוני ג'וניור, כריס אוונס, כריס המסוורת', טום הידלסטון, מארק רופאלו, ג'רמי רנר, סקרלט ג'והנסון וסמואל ל. ג'קסון.

Image result for The Avengers

8. תור: העולם האפל ( באנגלית: Thor: The Dark World ) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן מ-2013, ובהפקה מבית אולפני מארוול. הסרט בוים על ידי אלן טיילור, ונכתב על ידי כריסטופר יוסט וכריסטופר מרקוס וסטיבן מק'פילי. הסרט מהווה המשך ל"תור" מ-2011, והוא חלק מהיקום הקולנועי של מארוול, כשהוא מבין הפותחים את השלב השני בו.

Image result for Thor: The Dark World

9. שומרי הגלקסיה ( באנגלית: Guardians of the Galaxy ) הוא סרט גיבורי על אמריקאי אשר מבוסס על קומיקס שומרי הגלקסיה, ובהפקה מבית אולפני מארוול. הוא הסרט העשירי ביקום הקולנועי של מארוול. את הסרט ביים וכתב ג'יימס גאן ומככבים בו אנסמבל שחקנים ככריס פראט, זואי סלדנה, דייב בטיסטה, וין דיזל, בראדלי קופר, לי פייס, מייקל רוקר, קארן גילאן, דג'ימון הונסו, ג'ון סי. ריילי, גלן קלוז ובניסיו דל טורו.

Image result for Guardians of the Galaxy

10. שומרי הגלקסיה: חלק 2 ( באנגלית: Guardians of the Galaxy Vol.2, מילולית: שומרי הגלקסיה: כרך שני ) הוא סרט גיבורי על אמריקאי אשר מבוסס על קומיקס שומרי הגלקסיה, ובהפקה מבית אולפני מארוול. הסרט הופק על ידי אולפני מארוול וחברת וולט דיסני, והוא הסרט החמישה-עשר ביקום הקולנועי של מארוול, וכן סרט המשך לסרט "שומרי הגלקסיה".

Image result for guardians of the galaxy 2

11. איש הברזל 3 ( באנגלית:  Iron Man 3) הוא סרט גיבורי על אמריקאי משנת 2013, המבוסס על חוברות הקומיקס איירון מן, ובהפקה מבית אולפני מארוול. סרט זה הוא סרט המשך לסרטים "איירון מן" משנת 2008 ו"איירון מן 2" משנת 2010 והוא השביעי ביקום הקולנועי של מארוול. את הסרט ביים שיין בלאק לפי עלילה המתבססת על קשת הסיפור "איירון מן: אקסטרמיס" של הכותב וורן אליס.

Image result for Iron Man 3

12. קפטן אמריקה: חייל החורף ( באנגלית:  Captain America: The Winter Soldier) הוא סרט גיבורי על אמריקאי משנת 2014, המבוסס על חוברות הקומיקס קפטן אמריקה, ובהפקה מבית אולפני מארוול. הסרט מהווה סרט המשך לסרט "קפטן אמריקה" משנת 2011, והוא הסרט התשיעי ביקום הקולנועי של מארוול. את הסרט מביימים אנתוני וג'ו רוסו ומככבים בו כריס אוונס, סקרלט ג'והנסון, סבסטיאן סטן, אנתוני מאקי, קובי סמולדרס, פרנק גרילו, אמילי ואן קאמפ, היילי אטוול, רוברט רדפורד וסמואל ל. ג'קסון. עלילת הסרט מביאה את שיתוף הפעולה בין קפטן אמריקה לאלמנה השחורה במטרה לבלום אויב מסתורי המסתתר בוושינגטון.

Image result for Captain America: The Winter Soldier

13. הנוקמים: עידן אולטרון ( באנגלית:  Avengers: Age of Ultron) הוא סרט גיבורי על אמריקאי משנת 2015 אשר מבוסס על קומיקס האוונג'רס, ובהפקה מבית אולפני מארוול. את הסרט ביים וכתב ג'וס וידון ומככבים בו אנסמבל שחקנים כרוברט דאוני ג'וניור, כריס אוונס, כריס המסוורת', מארק רופאלו, סקרלט ג'והנסון, ג'רמי רנר, קובי סמולדרס, סמואל ל. ג'קסון, אהרון ג'ונסון, אליזבת אולסן וג'יימס ספיידר. הסרט יצא בעולם ובארצות הברית ב-1 במאי 2015 ב-3D ,IMAX ובהקרנה רגילה (דו-מימד) ובישראל יצא לאקרנים ב-23 באפריל 2015 באותם פורמטים.

Image result for Avengers: Age of Ultron

14. איש הנמלה ( באנגלית: Ant-Man, תרגום חופשי לעברית: איש הנמלה ) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן מ-2015, ובהפקה מבית אולפני מארוול. הסרט בוים על ידי פייטון ריד, ונכתב על ידי אדגר רייט, ג'ו קורניש, אדם מקיי ופול ראד. הסרט מבוסס על קומיקס בשם "איש הנמלה" של חברת מארוול קומיקס, ומהווה חלק מהיקום הקולנועי של מארוול, כשהוא מתחיל את השלב השלישי בו.

Image result for Ant-Man


15. קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים ( באנגלית:  Captain America: Civil War) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן של אולפני מארוול מ-2016. הסרט בוים על ידי צמד האחים אנתוני וג'ו רוסו, ואת התסריט כתבו צמד התסריטאים כריסטופר מרקוס וסטיבן מק'פילי. הסרט מבוסס באופן רופף על הקומיקס "מלחמת אזרחים" של מארק מילר וסטיב מקניבן מ-2006 בהוצאת חברת ההוצאה לאור מארוול קומיקס, והוא מהווה חלק מהיקום הקולנועי של מארוול.

Image result for Captain America: Civil War

16. הפנתר השחור ( באנגלית: Black Panther ) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי שובר קופות משנת 2018 המבוסס על הקומיקס הפנתר השחור בהוצאת מארוול קומיקס. הסרט הוא ה-18 במספר בסרטי היקום הקולנועי של מארוול וביים אותו ראיין קוגלר (אנ') לפי תסריט אותו הוא כתב יחד עם ג'ו רוברט קול (אנ'). בסרט מככבים אנסמבל שחקנים כדוגמת צ'דוויק בוזמן, מייקל בי. ג'ורדן, לופיטה ניונגו, דנאי גורירה, מרטין פרימן, לטישיה רייט, אנג'לה באסט, פורסט ויטאקר ואנדי סירקיס. עלילת הסרט מביאה את שובו של טצ'אלה למקום הולדתו כמלך ווקאנדה, אך הוא מוצא שעל הזכות מלידה שלו קורא תיגר יריב המאיים בקונפליקט בעל השלכות כלל-עולמיות.

Image result for Black Panther

17. איש העכביש: השיבה הביתה ( באנגלית:  Spider-Man: Homecoming) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן בהפקה משותפת של סוני ואולפני מארוול מ-2017. הסרט בוים על ידי ג'ון וואטס, ונכתב על ידי ג'ונתן גולדשטיין, ג'ון פרנסיס דיילי, כריסטופר פורד, כריס מק'קנה ואריק סומרס, כשלבסוף שוכתב על ידי וואטס עצמו. הסרט מבוסס על הקומיקס "ספיידרמן" בהוצאת חברת ההוצאה לאור מארוול קומיקס, והוא מהווה חלק מהיקום הקולנועי של מארוול, זאת כשהוא מאתחל את סדרת סרטי "ספיידרמן" העצמאית של סוני.

Image result for Spider-Man: Homecoming

18. דוקטור סטריינג' ( באנגלית: Doctor Strange ) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן מ-2016, ובהפקה מבית אולפני מארוול. הסרט בוים על ידי סקוט דריקסון, ונכתב על ידי ג'ון ספייץ, כריסטופר רוברט קרגיל וכן גם דריקסון. הסרט מבוסס על הקומיקס "דוקטור סטריינג'" בהוצאת חברת ההוצאה לאור מארוול קומיקס, והוא מהווה חלק מהיקום הקולנועי של מארוול, כשהוא מבין הפותחים את השלב השלישי בו.

Image result for Doctor Strange

19. תור ראגנארוק ( באנגלית: Thor: Ragnarok ) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן המבוסס על קבוצת חוברות הקומיקס "תור" ו"ענק הכוכב", שהופק על ידי אולפני מארוול. הוא הסרט השבעה-עשר ביקום הקולנועי של מארוול, והסרט השלישי בסדרת סרטי "תור" אחרי הסרטים "תור" ו"תור: העולם האפל". את הסרט ביים טאיקה וואטיטי ומככבים בו אנסמבל שחקנים ככריס המסוורת', טום הידלסטון, קייט בלאנשט, אידריס אלבה, ג'ף גולדבלום, טסה תומפסון, קארל אורבן, מארק רופאלו ואנתוני הופקינס.

Image result for Thor: Ragnarok

20. איש הנמלה והצרעה (באנגלית: Ant-Man and the Wasp ) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן של מארוול אשר יצא לאקרנים ב-2018. הסרט בוים על ידי הבמאי פייטון ריד, שביים גם את קודמו של הסרט, "אנטמן", שיצא לאקרנים בשנת 2015. התסריט לסרט נכתב על ידי אנדרו בארר, גבריאל פררי ופול ראד, וחוזרים לככב בו ראד עצמו, אוונג'לין לילי, מייקל דאגלס, מייקל פניה, טיפ האריס ודייוויד דסטמלצ'יאן. הסרט מהווה את הסרט העשרים במספר של היקום הקולנועי של מארוול והוא חלק מהשלב השלישי של היקום, כשלפניו יצא הסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף

Image result for Ant-Man and the Wasp

21. הנוקמים: מלחמת האינסוף ( באנגלית: Avengers: Infinity War ) הוא סרט גיבורי על אמריקאי, שובר קופות המבוסס על חוברות הקומיקס האוונג'רס של חברת מארוול קומיקס. הסרט יצא לאקרנים ב-2018 בהפקת אולפני מארוול ובהפצת וולט דיסני. סרט זה הוא חלק מהיקום הקולנועי של מארוול והוא סרט המשך לסרטים "הנוקמים" משנת 2012 ו-"הנוקמים: עידן אולטרון" משנת 2015. כריסטופר מרקוס וסטיבן מק'פילי כתבו את התסריט, ואנתוני וג'ו רוסו ביימו. בסרט זה מככב אנסמבל שחקנים רחב, המורכב כמעט מכל גיבורי העל אלה אשר הופיעו בסרטי היקום הקולנועי של מארוול.

Image result for Avengers: Infinity War

22. הנוקמים: סוף המשחק ( באנגלית: Avengers: Endgame ) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן מסדרת הנוקמים המבוסס על קומיקס של מארוול אשר יצא לאקרנים בישראל ב-24 באפריל 2019. הסרט הופק על ידי אולפני מארוול והופץ על ידי אולפני וולט דיסני.

Image result for avengers endgame poster

23. איש העכביש: רחוק מהבית ( באנגלית: Spider-Man: Far from Home ) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן בהפקה משותפת של סוני ואולפני מארוול העתיד לצאת לאקרנים בשנת 2019. הסרט מבוסס על חוברות הקומיקס "ספיידרמן" בהוצאת מארוול קומיקס, והוא מהווה חלק מהיקום הקולנועי של מארוול, זאת כשהוא מהווה את סרטו העשרים ושלוש במספר של היקום וכן הוא הסרט האחרון בשלב השלישי ולפיכך האחרון בסאגת האינסוף של היקום הקולנועי של מארוול. הסרט מבוים על ידי ג'ון וואטס ונכתב על ידי התסריטאים כריס מק'קנה ואריק סומרס ומככבים בו טום הולנד בדמותו של פיטר פארקר/ספיידרמן ולצידו מייקל קיטון, זנדאיה קולמן, ג'ייק ג'ילנהול ומריסה טומיי.

Image result for Spider-Man: Far from Home


הנה סרטון שמסביר על היקום של מארוול ( הוא באנגלית ), שתהיה לכם צפייה נעימה :

תגובה 1:

  1. נחמד, אשמח אם תשים אותם בסדר כרונולוגי בתוך ההסטוריה של הסדרה... בכל מקרה מעניין.

    השבמחק