יום שני, 13 במאי 2019

בלאק אדם (DC קומיקס)/ מאת בר אבגי

שלום לכולכם, אני שמח לחזור אחרי הרבה זמן (בגלל חופש, סיור, עבודות וכאלה) אחרי שצפיתי בסרט שאזאם הייתי בטוח שאחרי הקרדיטים אויבו המושבע של שהאזאם, השהאזאם האפל, החזק והאימתני בלאק אדם (בעברית: "אדם השחור")
אחרי שצפיתי בסרט התחלתי לקרוא את הקומיקס של שאזאם והתחלתי להתעניין בו ובנבלים שלי אבל יש אחד שתפס לי את העין והוא בלאק אדם.

בכתבה הזאת אתם תקראו על אחד הנבלים הכי גדולים של שאזאם ואולי הכי גדולים ב DC 

קריאה מהנה!


תחילת סיפורו לוקחת אותנו למצרים העתיקה אז שמו האמיתי היה טת'-אדם (נקרא גם תיאו אדם) הוא היה בן תמותה פשוט שכמו קפטן מארוול גם הוא נבחר על ידי המכשף שהאזאם והוא קיבל את כוחותיו אבל לא כמו גיבור העל שלנו הוא הוגה את המילה שמורכבת מאותיות של אלים מצריים אז כפי שכבר הבנתם הוא היה בעצם הקודם של קפטן מארוול, אתם בטח שואלים אז ככה תיאו אדם נהיה מושחת והחל לעשות מעשים רעים עד שהמכשף עצמו הגלה אותו לקצה השני של היקום, עם הזמן תיאו אדם שכבר נקרא בלאק אדם החליט לחזור הזמן לימים המודרניים ולהתעמר בקפטן מארוול ובמשפחתו, אבל עם השכתובים מחדש של הדמות הוא נהיה אנטי גיבור שמנסה לטהר את שמו.

בלאק אדם נהיה דמות נבל העל שאני הכי מעריץ בגלל שכאילו הוא מראה שלא כולם מושלמים וכנראה כולנו למעשה סוג של אנטי גיבורים כפי שהוא הפך להיות, בעצם הוא כאילו מראה סוג של גרסה אנושית ולא מושלמת של גיבור.

בגלל זה אני מאוד מעריך את האנושיות שיש בו.

אז זהו להפעם, אל תשכחו להשאיר תגובה ונתראה בפעם הבאה. תודה רבה.

בר.



תגובה 1: