יום שני, 13 במאי 2019

הסיקור שלי על הנוקמים סוף המשחק \ מאת סאם קטז


Image result for avengers endgame movie poster

שלום לכם קוראים וקוראות נכבדים ונכבדות, איך כל כך הרבה זמן... הסרט של שנת 2019 הנוקמים סוף המשחק הגיע לקולנוע הישראלי וכמובן, לפני שאתן את הסיקור שלי, אני אתן הקדמה קצרה : הנוקמים סוף המשחק הוא סרט המשך ישיר לסרט הנוקמים: מלחמת האינסוף משנת 2018.

אני ואחותי הגדולה חיכינו לצפות בסרט הזה ואחרי שצפינו בסרט הזה... אנחנו חייבים לומר לכם שהנוקמים סוף המשחק הוא אחד מהסרטים הטובים ביותר שצפינו בו מאז שצפינו בנוקמים :מלחמת האינסוף ואני לא אשכח איך אחותי בכתה בזה שהיא ראתה שחלק מהגיבורים שהיא אהבה הפכו לעפר... זה כל מה שיש לי להגיד לכם ושתהיה לכם קריאה נעימה + אני אפרסם כתבה על הסרט עצמו ובינתיים נתראה!!!


זה הסיקור שלי על הסרט :

היום (26.4 ) אני ואחותי וביחד איתו הצטרפו אתנו אבא שלי וקרובת משפחה, נסענו ליס פלאנט בחיפה. איך שהגענו אנחנו קנינו כרטיסים והפעם הזו ובפעם הראשונה אנחנו ישבנו בחדר VIP  ...האמת שהיה אחלה בחדר ה-VIP  + אני באתי עם כפפת האינסוף שלי לסרט.  יאללה בואו ניגש עכשיו לעניין, הדבר הראשון שאהבתי בנוקמים סוף : המשחק זו הפתיחה של הסרט בזה שתור אל הרעם ערף לתאנוס את הראש שזה אזכור למלחמת האינסוף שלקראת הסוף תאנוס אמר לו לתור שהוא היה צריך ללכת דרך הראש ואז כעבור 5 שנים תור ערף את ראשו. אני אהבתי כל רגע בסרט הזה מהתחלה ועד הסוף... לסיכום, הנוקמים: סוף המשחק הוא סרט מרהיב, מצחיק ומרגש. סרט חובה לכל חובבי מארוול וגם כאלה שלא. יש בו סצנות, משפטים, ודמויות בלתי נשכחות. רק חשוב מאוד להתעדכן בפרטים מכל מיני סרטים לפני שרואים אותו. עם זאת, מארוול עשתה כמה קיצורי דרך, עיוותו מעט את ההיגיון הלוגי וכל זה כדי להגיע לסוף שהם רצו. ואני חייב לציין שמאוד אהבתי את הסוף שמארוול בחרה בו, מעניין איך הם ימשיכו מכאן והציון שאני נותן לסרט הוא 100 + מעניין מי יהיה הנבל הבא עכשיו שתאנוס מחוץ לתמונה.

הנה הטריילר של הסרט הנוקמים סוף המשחק :

תגובה 1: