יום שישי, 25 באוקטובר 2019

אברק פרק 3 - כנען מאת שחר שגיא


אברק פרק 3 -כנען


כעבור שבוע קיבלתי דואר מהינשוף שלי, מיזו ככה בעולם הקוסמים כל מערכת 
. דואר פועלת על ציפורים זה היה פעם וזה המשיך לימינו כי זה יעיל    
  . האנה אמי קוראת לי לסלון ואני הייתי בחדר,  
   אמי אמרה:"קיבלת דואר בואי לקחת את המכתבים וייולי "  ויולי זה כינוי חיבה
 .במשפחה שלי
רצתי במורד המדרגות בהתרגשות וחטפתי את המכתב מידיה של אמי עליתי לחדרי כדי לקרוא 
  :במכתב רשום  
 וויולט שלום"
אני שרה אוולט רוצה להגיד לך , כלומר לכתוב לך
שאשמח שנהיה חברות 
וזה מאוד מרגש אותי
שאת רוצה להיות בחברתי
ושאני מזמינה אותך לקיץ בקיבוץ שאני גרה בו כנען
מקווה לראותך בקרוב
 " שרה אוולט
" ושאלתי את אמא שלי "אם בקיץ יהיה אפשר לבקר אותה
"?אמי :"האם את בטוחה שזה מה שאת רוצה 
שואלת בהיסוס
"ועניתי:"כן אני רוצה שיהיו לי חברות מפה



רוצים לדעת מה זה קיבוץ כנען
למה לשרה אין חברות 
 והאם באמת וויולט ושרה יוכלו להיות חברות
המשך בשבוע הבא
תמונה קשורה





2 תגובות: