יום שני, 2 במרץ 2020

הסיקור שלי על הסרט סוניק \ מאת סאם קטז




לא מזמן, אני ואחותי ודוד שלי משה ובת דודה בשם נאדיה הכלנו לקולנוע בחיפה וצפינו בשני סרטים: סוניק הקיפוד ובלתי נראה. אחותי ומשה הלכו לצפות בבלתי נראה ואני ונאדיה הלכנו לצפות בסוניק הקיפוד. נהינו מאוד לצפות בשני הסרטים האלו ובינתיים שיהיה לכם יום טוב ושקט! והסרט הזה מאוד מתאים לילדים אז אם יש לכם אחים קטנים, אני ממליץ לכם ( אם אתם רוצים ) לקחת אותם לסרט הזה!


תזכורת למי שלא יודע\ת :

סוניק קיפוד מואנש כחול מכוכב מוביוס, מגיע לכדור הארץ כדי להימלט מכוחות רעים המחפשים לנצל את כוח מהירות-העל שלו. לאחר שגרם בטעות להפסקת חשמל אדירה בזמן שהסתתר בעיר גרין הילס, הממשלה משכירה את דוקטור רובוטניק במטרה לצוד אותו.


הסיקור שלי על הסרט:

אני אהבתי איך שהסרט נפתח כאשר גיבורו הקוצני (בדיבובו של בן שוורץ) נאלץ לנוס על חייו, אחרי שהמנטורית-הינשופה שלו מגוננת עליו בכוחותיה האחרונים מפני יצורים עוינים, ומציידת אותו בסט טבעות שמאפשר לקיפוד לנוע מפלנטה לפלנטה. אלה, כמתברר, מובילות אותו לכדור-הארץ, ליתר דיוק לעיירה קטנה ומנומנמת במונטנה, שם הוא מסתתר ביערות, ומנצל את יכולות הריצה-במהירות-האור שלו על-מנת להימנע ממגע עם בני אדם. היחיד שמבחין בו, בלילות, הוא קשיש מקומי המזהיר מפני "השטן הכחול", אבל איש כמובן לא מאמין לו ולהזיותיו, כביכול. ישנן בסרט כמה סצנות משעשעות, כמו זו שבה סוניק גורם למהומה בבר שיכורים, ואז מקפיא את הזמן כדי לארגן את מצב העניינים לטובתו. הקיפוד אומנם אינו מצויד במבט הילדותי והמרגש של אי.טי. וגם לא בשנינות הפרובוקטיבית של אלף – למעשה, הוא די נטול אישיות משל עצמו, ונוכחותו הדיגיטלית ניכרת – אבל "סוניק" אינו מיועד להיות יותר מאשר בידור מוצלח לילדים (ומעט פחות להוריהם), וככזה קשה לבוא אליו בטענות. ג'ים קארי, שלא נצפה בקולנוע מאז 2016, ובשנתיים האחרונות כיכב בהצלחה בסדרת הטלוויזיה "ילדותי", חוזר אל השטיקים של "אייס ונטורה" ו"טיפשים בלי הפסקה", שאמורים אולי להתניע-מחדש גם את הקריירה שלו על הבד. עיוותי הפנים והדיבור העצבני (פלוס שפם) משרתים כאן היטב את דמותו.  


לסיכום:

אני נותן לסרט בין 11-5 ואני אתן לכם להחליט עם הסרט הזה טוב או לא טוב ואני גם אשמח לשמוע את הדעות שלכם על הסרט. אם לאחד מכם יצא לצפות בסרט ויש לו ביקורת אני אשמח לשמוע את הביקורת בתגובות.


הנה הטריילר של הסרט + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא:


תגובה 1:

  1. למה אתם לא מזמינים מזמנים את הבוגרים שבאמת הרימו את נווה למעלה ואתם מזמינים אנשים לא רצויים שבלעדיהם היה יותר טוב בעולם הזה ובנווה בכללי

    השבמחק