יום שלישי, 23 בינואר 2018

ביקורת הסדרה שכונה כתבה מאת רז ויאיר

היום אני ויאיר עומדים לתת ביקורת לספר לכם על הסדרה שכונה  יוצר סידרה גיורא חמיצר                                                                         אנחנו עכשיו נספר את העלילה הסדרה שכונה     

שכונה עונה 2

בליבו של היישוב היוקרתי נרקיס, סמוך למגרש הגולף בו משחקים היפים והעשירים, נמצאת 'השכונה'. במקבץ מוזר של דירות מגורים דלות השוכנות באחוזה שנתרמה על ידי הפילנתרופ התמהוני פריצי, גרות משפחות עובדים בצניעות דלה.עונה ראשונה

אחת המשפחות המתגוררות מזה דורות ב'שכונה' היא משפחת בן-דוד. האב, המכונה בנדה, אלמן המגדל לבדו חמישה ילדים, פותח וסוגר עסקים כושלים ומתגלגל לחובות שמאיימים להביא אותו עד מאסר. ילדיו הבוגרים: ויקי החרוצה, אודי הרגיש והמחונן, ורחלי הנערית והחכמה, עוזרים לגדל את התאומים הפעוטים ומנסים להשאיר את אביהם מחוץ לכותלי הכלא באמצעות תחבולות שונות.
בנוסף לקשיים הקיומיים, מזומנות לתושבי השכונה צרות נוספות מצד השכנים העשירים, תושבי נרקיס ובראשם ראש המועצה סוזי שיינפלד, שישמחו להיפטר משכונת העוני ה"מכערת" את הנוף, אך צרות אלה מתגמדות לעומת סודות אפלים מהעבר, הקשורים באוצר מיסטי עתיק, אשר הולכים ונחשפים ומסכנים את חייהם של ילדי משפחת בן דוד ושל חבריהם לילוש, מיטל, לירון ומצליח.                                                                                                                      

עונה שנייה

העונה השנייה מתחילה כ-100 יום לאחר מאורעות העונה הראשונה. והיא ממשיכה לעקוב אחרי עלילת מטה אהרון. בתחילת עונה זו ממונם של משפחת שיינפלד נעלם, וזאת בעקבות חובותיו של טדי לאחר שנכנס לכלא, אך בהמשך זוכה סוזי בהגרלת הלוטו הגדולה בזכות טדי שהצליח לגנוב את מטה אהרון למספיק זמן בשביל לראות את המספרים הזוכים בזכות המטה ולספר אותם לסוזי בטלפון.
אחרי ימים שקטים, לאט האירוניה בין השכונקים לשיינפלדים הולכת ומתפוגגת, סוזי חזרה להיות ראש המועצה ומאמללת את תושבי השכונה בכל צורה ודרך אפשרית. במהלך העונה היחסים הטעונים בין השכונקים לעשירים מנרקיס עולים שלב למלחמה גדולה יותר הקשורה למטה אהרון.
בסוף העונה, רחלי, שמיועדת להשמיד את המטה ולשים קץ לכל המצב הקיים, היא אמורה להשמיד את המטה, אבל, ברגע שיושמד המטה גם היא תושמד והכל יחזור לקדמותו. רחלי מגיעה לחלל הזמן ששם אמורה היא להשמיד את המטה, הקוברה מגיע. כעבור כמה שניות מגיע איתן ומשמיד את המטה. ההיסטוריה השתנתה ובתמורה לכך איתן מת. השכונה חוזרת למצב ההתחלה בחתונה של בנדה ואילנה, כולם שמחים ומאושרים, ורק רחלי היחידה שזוכרת מה קרה, רחלי שילמה את חובותיהם למועצה, והם חזרו להיות המשפחה המאושרת שהיו. דרורה חזרה להיות ראש המועצה במקום סוזי לאחר המאורע בעונה הראשונה לאחר שטדי נכנס לכלא והמצב הכלכלי של משפחת שיינפלד הדרדר. 


שחקנים

עומר גולדמן

תותי ניניו

אושרת אינגדשט

דוד שאול

אסף הרץ (עונות 1–2)

ניר חלפון

ליאנה עיון

ליהי קורנובסקי

טום יפת

עידן שקרוקה

איזה עונה יותר אהבתם 1 או 2
תרשמו לנו בתגובות.

5 תגובות:

  1. רז אח יקר שלי אוהב אתך אבל לא רומנטי אני מאוד מאוד אוהב את הסדרה הזאת אבל אני אני חושב מתמקד בדמות אחת ולא כותב על כל הסדרה עצמה ובלי קשר אם אתה שומע אנישים מדבר עליי אל תתייחהס להם זה גם לא יפה לדבר מאחורי הגב אתה מלך אח יקר

    השבמחק
  2. ראיתי את שתי העונות ואהבתי יותר את הראשונה

    השבמחק
  3. רז אתה ילד גבר אני אוהב לא רומנטי

    השבמחק
  4. רז ויאיר הכתבה מעניינת ונותנת סקירהקצרה ותמציתית על הסדרה גם למי שכמוני לא מכיר אותה לפרטי פרטים. נהנת לקרוא.

    השבמחק