יום שישי, 21 ביוני 2019

הסיקור שלי על צעצוע של סיפור 4 \ מאת סאם קטז


Related image

שלום לכם קוראים וקוראות נכבדים ונכבדות, אחרי שכולכם עשיתם שמחת אחרי סיום שנת הלימודים אני רוצה להגיש לכם את הסיקור שלי על הסרט צעצוע של סיפור 4 שהוא סרט  אנימציית מחשב של אולפני פיקסאר. הסרט עתיד לצאת לאקרנים בשנת 2019, ויהיה הרביעי בסדרת סרטי "צעצוע של סיפור".

בתור אחד שצפה מהסרט הראשון של צעצוע של סיפור ה-1 ועד ל-3 , אני רוצה להגיד שהוא אחד הסרט הטובים ביותר והוא גם היה עבורי סיום נוסטלגיה או ליתר דיוק לכולנו הוא היה סיום נוסטלגיה... מי שצפה בשלושתם ( צעצוע של סיפור 1,2,3 ). בינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה ותעשו חיים בחופש הגדול.


תזכורת לעלילה :

הסרט מתרחש כמה שנים לאחר סיום הסרט הקודם ( צעצוע של סיפור 3 ), בו אנדי נתן את כל הצעצועים שלו לבוני. וודי, באז וכל החבורה נהנו ובילו עם בוני.

הסיקור שלי על הסרט :

קודם כל נציין עד כמה השתפרה האנימציה הממוחשבת מאז הפרק הראשון, אבל שינוי מהותי ניכר גם במורכבות המתפתחת של תכני הסדרה. "צעצוע של סיפור 2" (1999) הציב את הצעצועים בסיטואציות מורכבות ולעיתים מאיימות של אובדן זהות, באופן הנושא הד לעולם בני האדם.

כמו שאמרתי מקודם, בתור אחד שצפה מהסרט הראשון של צעצוע של סיפור ה-1 ועד ל-3 הוא היה עבורי סיום נוסטלגיה בשבילי ולהיות כנה אתכם ואני לא צוחק אתכם... אני כמעט בכיתי משום שהוא גרם לי להיזכר בילדות שלי כשאני הייתי ילד ועל איך שאהבתי מאוד מאוד לשחק בצעצועים עד שהגעתי ליסודי ואני עדיין שחקתי בצעצועים ורק שתדעו שאני בגיל מסוים לפני שעליתי לחטיבת ביניים אני עדיין שיחקתי בצעצועים אך בסופו של דבר בחיים את\ה מתבגר\ת ולאט לאט מתחיל\ה שאת\ה לא יותר ילד\ה וקצת מבין שאת\ה כבר בוגר\ת ושזה לא מתאים לך כבוגר\ת לשחק בצעצועים ובהתחלה זה מאוד קשה להיפרד מהצעצועים שלך שאת\ה אהבת לשחק בהם הרבה בילדות ובכל פעם שאני רואה חלק מקרובי המשפחה שלי מביאים את הילדים שלהם או ילדים אחרים משחקים בצעצועים...ישר עולים לי הזכרות מהילדות שלי ואני בטוח ב-100% שאתם תסכימו איתי בכך שכולנו עברנו שלב בחיים שלנו שברגע שאת\ה מגיע\ה לגיל מסוים את\ה מתחיל\ה להבין שזה כבר לא מתאים לשחק בצעצועים. לסיכום, אני נותן לסרט הזה ציון 5 מתוך 10 .   

זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא והנה תמונות מתוך הסרט עצמו שזה כולל גם תמונות מהסרטים הקודים כדי להראות את השינוי העצום + שיר שנקרא you've got friend in me בשני גרסאות :




צעצוע של סיפור 1 ( 1995 )

Related image

Image result for toy story 1995

צעצוע של סיפור 2 ( 1999 )

Related image

Image result for toy story 2 1999

צעצוע של סיפור 3 ( 2010 )

Image result for toy story 3 2010

Image result for toy story 3 ending

צעצוע של סיפור 4 ( 2019 )

מתוך

מתוך

תגובה 1:

  1. סאם, אני אולי אחד מהאנשים שצורחים "למה הם יוצרים עוד סרט?!!!" אבל אני מסכים איתך שזו סדרה נוסטלגית. אם נהנית מהסרט לך על זה.
    השימוש בשפה קצת צולע, לדעתי, והקישור לסרט (שכנראה הושג באופן לא חוקי) יכול להתחלף בקישור לאתר דיסני, או לשירות החדש שלהם. (not a shill I swear on my life)
    כתבה מגניבה ובהצלחה!

    השבמחק