יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

הטיול לארבל

הפעם החלטתי  לשנות נושא.
הכתבה הזאת היא לא על מתכונים אלא על הטיול לארבל
שהשתתפתי בו השבוע.
ביום ראשון יצאתי יחד עם רועי ואריאל מנווה
ועם כול השכבה של ט' מבית הספר לטיול לארבל.
בטיול ירדנו מצוק הארבל
והיו כאלה שפחדו מהגובה
אבל אני לא. אז בסוף המסלול נסענו
לאיזה יער ושם היה
משיכת חבל,וכול מיני פעילויות
שקשורות לאתגרים והיה כיף
ונראה לי שכולם נהנו.
חשוב לי לצאת כי חשוב לי להכיר
מקומות. הייתי בעיקר עם רועי ואריאל.והיו כמה חבר'ה מהשילוב אבל לא
דיברתי איתם.



מה דעתכם האם אתם אוהבים לצאת לטיולים?

האם יש לכם העדפה לצאת לטיול של השילוב או של נווה?

12 תגובות:

  1. רז הכתיבה שלך והנושא מאוד מעניינים כי כיף לקרוא על טיולים של תלמידי נווה. גם אני אוהב לטייל אני טיילתי השני הטיולים השנתיים של כיתות נווה וכיתת השילוב ולמרות שכיף בטיולים של כיתת השילוב אני מעדיף את הטיולים של כיתות נווה. בר מכיתת דולב.

    השבמחק
  2. אני הייתי מעדיף לצאת לטיול עם כיתות נווה (אחלה כתבה אגב)

    ברי

    השבמחק
  3. אני הייתי מעדיף לצאת לטיול עם כיתות נווה (אחלה כתבה אגב)

    ברי

    השבמחק
  4. כל הכבוד על הפינה החדשה!!!! בהצלחה. שמחה לשמוע שהיה טיול מהנה ומאתגר. עינבל

    השבמחק
  5. טוב לשמוע על הטיול שלכם.

    גדעון.

    השבמחק
  6. רז, בחירה טובה של נושא. ממש נהניתי לקרוא את הכתבה. היית חסר בשיעור שלי ביום ראשון... ושאלת שאלות טובות שיוצרות עניין אחד בשני.

    השבמחק
  7. אני הייתי מעדיפה לצאת לטיולים של השילוב כי הם יותר מאתגרים

    השבמחק
  8. אני כתבתי את זה. תמר

    השבמחק
  9. אחלה טיול ונהנתי מאוד מטיול
    קבל 100 על הכתבה , אתה כותב כתבות חבל על הזמן
    ממני: רועי הרוש

    השבמחק
  10. כתבה מאוד טובה, הייתי בטיול הזה בעצמי לפני כמה שנים, ואני אוהב טיולים של נווה

    השבמחק
  11. שלום יקיר יפה

    השבמחק
  12. אני לא אוהב לצאת לטיולים אני מעדיף להישאר בכיתה. אני חושב שכתבת ממש יפה על הטיול.
    אלמוג

    השבמחק