יום רביעי, 23 בינואר 2019

בדיחות לכבוד בחירות 2019 ( למרות שיש עוד זמן ) \ מאת סאם קטז


Image result for ‫בחירות בדיחות‬‎

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, לכבוד הבחירות לכנסת ה-21 שתיערכנה ביום שלישי, 9 באפריל 2019, ( ד' בניסן ה'תשע"ט ), כ-7 חודשים טרם מועדן המקורי, במקור היו אמורות להיערך ביום שלישי, 5 בנובמבר 2019 ( ז' בחשוון ה'תש"ף ).

אני מאוד מקווה שתהינו מהבדיחות האלו ונתראה עד הבחירות למרות שאני חושב שלדעתי ביבי ינצח בבחירות האלו ואם אתם חולקים איתי או לא מסכימים איתי, אני אשמח לשמוע את דעתכם בתגובות אך תגידו אותם בצורה בוגרת ומכובדת מבלי להשתמש בסיסמאות גזעניות ופוגעניות כי פה זה הפאזל ולא Facebook  ומי שרוצה לקלל, שיעשה את זה ב- Facebook ולא בפאזל. ביי ויום טוב!!!


הנה הבדיחות :

Image may contain: 1 person

Image may contain: text

Image may contain: 2 people, text

No photo description available.

Image result for ‫בחירות בדיחות‬‎


No photo description available.

Image may contain: 2 people, people sitting and text

Image may contain: one or more people and text

Image may contain: 2 people

הנה שלושה סרטונים מצחיקים :



6 תגובות:

  1. נמרוד אלהרפזי24 בינואר 2019 בשעה 20:52

    ב"פה זה לא פייסבוק" צחקתי, השאר לא היה משהו. אני אישית רוצה רק שינוי. ושדודו פארוק יתמודד. זה יהיה סנסציוני...

    השבמחק
  2. ביבי נראה טוב ב-2049 כאשר הוא אמור להיות בן 100
    הסרטון האחרון היה נחמד (ואת השתיים האחרונים כבר ראיתי) והבנתי למה אי אפשר להגביר את הקול.
    מתן

    נ.ב

    סאם איך שיש לך עדיין גישה לכתוב לפאזל?(כי לי אין)

    השבמחק
  3. שלום לכולם מה קורה תחשבו מה שאתם רוצה אבל אני חושב בהוא מלך גיבור על הוא רטש ממשלה מדהים ונמאס לי מה סתימת פיות של העיתון זה

    השבמחק