יום חמישי, 18 באפריל 2019

שהאזאם ( באנגלית: ! Shazam) \ מאת סאם קטז




שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה להגיש בפניכם כתבה על הסרט שהאזאם שהוא  סרט גיבורי-על מסוגת פעולה בהפקת האחים וורנר ומבוסס על חוברות הקומיקס "שאזאם" מאת ביל פרקר וקלרנס צ'ארלס בק מבית DC קומיקס. הסרט מהווה חלק מהיקום הקולנועי של DC והוא השביעי במספר אחרי "איש הפלדה", "איש העטלף נגד איש הפלדה: שחר הצדק", "יחידת המתאבדים", "אישת הפלא", "ליגת הצדק" ו"איש הים".

אני קצת חקרתי על שאזאם וגילתי עליו כמה דברים שלא ידעתי עליו קודם למשל במקור הוא קפטן מארוול עד שדיסי שינו לשאזאם כדי שלא יתבלבלו ובנוגע להמלצה אני אתן לכם להחליט עם הסרט הזה הוא טוב או לא טוב ובינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה ופסח שמח, ביי!

עלילת הסרט :

שנתיים לאחר פלישתו של סטפנוולף, בילי באטסון, נער יתום ומוטרד בן 14 חי בפילדלפיה, עומד לעבור לגור בבית אומנה חדש של משפחה עם 5 ילדים. יום אחד, בריונים בבית ספרו של בילי נטפלים לאחד מילדי משפחת האומנה שלו. בילי נאבק בהם, ומתחיל מרדף. בסופו של דבר בילי בורח אל הרכבת תחתית ומגלה שהוא הגיע למימד אחר שם ישות עתיקה נותנת לו את היכולת להפוך לגיבור-על דמוי אל כאשר הוא אומר את המילה "שהאזאם!".

החוויה שלי מהסרט :

הסרט היה די נחמד למדי והוא היה טיפה קצת כפי וכמו שאמרתי מקודם, ובנוגע להמלצה אני אתן לכם הקוראים והקוראות להחליט בעצמכם בנוגע לעם הסרט הזה הוא טוב או לא טוב... וזהו, זה כל מה שיש להגיד ושיהיה לכם יום טוב ושקט.


הנה הטריילר של הסרט וסרטון מאת טופ גיק שבו הם נותנים את דעתם על הסרט + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא :



תגובה 1: