יום שישי, 22 בנובמבר 2019

החוויה שלי מחדר הבריחה -שחר בשיא

השבוע ביום שני נסעתי יחד עם הקבוצה של "עידן טכנולוגי"
לחדר בריחה בעפולה שנקרא "הנוקמים".
לקחו אותנו לחדר בריחה מכיוון שהתחלנו להכין בעצמנו חדר בריחה בחוג עידן טכנולוגי.
עד כה סיימנו את בניית הכספות והקודים שלהם עם השאלות.
לי מאוד כיף בחוג הזה כי אנחנו מפעילים את היצירתיות שלנו ועובדים ביחד, וזה ממש מהנה ומספק.
אני מרגישה בחוג הזה שכולם יכולים להציע דברים משלהם ואנחנו מבצעים אותם.
 העבודה המשותפת לדעתי יכולה להביא לתוצרים יפים יותר ויצירתיים יותר מדברים שאני עושה לבד,
משום שאנחנו נותנים שם מקום לרעיונות של כל אחד מחברי הקבוצה ומשלבים אותם ביחד זה יוצא ממש יפה
בעבודה הסופית.
לי אישית היה לפעמים קצת קשה בבניית הכספות כי  צריך לעשות הרבה דברים בו זמנית ולא הבנתי את ההוראות.
 אנחנו גם קבוצה גדולה מאוד ורוב התלמידים חדשים וצריכים יותר עזרה, לכן לפעמים אני הכי פחות התקדמתי עם הכספת. למרות זאת, למדתי לבקש עזרה ובסוף הצלחתי לסיים יחד עם כולם את בניית הכספת.
כשנסענו לחדר בריחה היה לי ממש כיף ומאתגר, החידות היו ממש טובות וזה עזר לי לחשוב על החדר בריחה שאנחנו נעשה.
אני כל כך מחכה שנסיים לבנות כדי שגם אתם תלמידי נווה תוכלו להשתתף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה