יום שבת, 19 בדצמבר 2015

דבר המערכת לשבוע

שלום לכם קוראים וקוראות של מרכעת עיתון "הפאזל" של כיתות נווה. כאן גדעון שדה, העורך של העיתון והיום אני מביא את דבר מערכת העיתון להשבוע.


ראשית, אני שמח מאוד, מאוד, מאוד אבל מאוד שמח להודיע שיש לנו חבר חדש במערכת העיתון!!!! (מחיאות כפיים)
כן יהונתן רוף מצטרף אלינו והוא גם יכתוב כתבות, אז תהיו בהיכון. 
בנוסף, יש לנו סקר חדש שנגמר ביום חמישי, אז תצביעו בבקשה. בשני אני חושב שאחזור גם לכתוב על סרטים וסדרות!!! נכון שזה יופי טופי?!! רגע... לא אכפת לכם? אוף.

טוב, עד כאן גדעון עם דבר המערכת להשבוע ושתתחילו את השבוע הבא על רגל ימין.

5 תגובות:

  1. טוב, מקווה שתשמחו לקרוא את דבר המערכת.

    שלכם, גדעון.

    השבמחק
  2. גדעון אני רק רציתי שתדע שאת שמי רושמים בלי "ה" אבל הכל בסדר.

    יונתן

    השבמחק
  3. גדעון אני רק רציתי שתדע שאת שמי רושמים בלי "ה" אבל הכל בסדר.

    יונתן

    השבמחק
    תשובות
    1. אוקיי יונתן, אני יודע עכשיו. תודה שציינת זאת.

      גדעון.

      מחק
  4. איך זה שתמיד כותבים שם של יונתן רוף עם ה' ותיד שוכחים לכתוב אותי עם ה'? חוקי מרפי מוזרים...

    השבמחק