יום רביעי, 9 במרץ 2016

יתרונות הטכנולוגיה המודרנית

שלום לכם,
אני (לירון) ויהונתן מור נכתוב היום על יתרונות הטכנולוגיה המודרנית כחלק מהכנה לסקר הבא שיעסוק בנושא, במקביל גם גדעון יעשה כתבה בנושא חסרונות הטכנולוגיה המודרנית, בואו נתחיל.
הטכנולוגיה המודרנית הביאה לעולם מוצרים ששינו את חיי האדם מקצה לקצה (אני ויהונתן מור טוענים באופן חיובי) ביניהם נורת החשמל, הטלוויזיה, המחשב והטלפון (בהמשך גם הסמארטפון שאנו משתמשים בו יותר משאנחנו יושנים).
אני ויהונתן נציג את דעותנו בנושא:
חיי האדם השתנו מקצה לקצה


יהונתן מור

בתור מישהו שיש לו חברים שסיימו את הלימודים, סמטארטפון הוא אמצעי בלעדיו לא הייתי יכול לשמור איתם על קשר, אנחנו לא באותה עיר ויש לנו סדר יום שונה, אבל וואטסאפ פותר הכל,מכיוון שאפשר לפתוח אותו מכל מקום (חוץ מאשר כשאין קליטה).
וואטסאפ. לדבר עם כל חבר מכל מקום.

בנוסף הרבה אומרים שזה עצוב שפחות קוראים ספרים, אבל צריך לקחת בחשבון שספרים עולים כסף וגם כאלה שאוהבים ללמוד כמוני לא יכולים לקנות הרבה ספרים, ואינטרנט פותר גם את זה, שאפשר ללמוד מה שרוצים בכל מקום, גם בלי לתפוס מדף שלם בבית. אז בקיצור הטכנולוגיה המודרנית היא הדבר הכי טוב שקרה לאדם.

לירון עמר

הרבה מאוד אנשים אומרים שלולא הטכנולוגיה המודרנית היינו בעולם בלי זיהום אוויר, חשמל ומים ובלי סכנה בעתיד לכדור הארץ ושעדיף לחזור למקורות.
אני טוען דווקא שהטכנולוגיה המודרנית עזרה מאוד (מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד) לאדם.
תארו לכם את העולם בלי טכנולוגיה מודרנית, יושבים בחדר שמואר רק בנר משתעממים אחרי שגמרתם ספר ושיעורי בית ומשתעממים ועוד פעם משתעממים ועוד פעם משתעממים (הייתי רוצה לחזור על זה מיליון פעם אבל כואב לכתוב כל כך הרבה), החיים האלה נוראיים ואני לא מכיר אף אחד שירצה יום אחרי יום להשתעמם במשך שעות.
לולא הטכנולוגיה המודרנים היינו משועממים כמוה כל יום מחדש.
בטח יהיו אלה שיגידו שעדיף היה המצב הזה על פני המצב כיום של כדור הארץ, אז זהו שלא.....
ללא הטכנולוגיה המודרנית מערכת הרפואה כיום הייתה במצב נוראי בהשוואה להיום כשכל תינוק היה בסכנת מוות בלידתו ובני אדם שהיו חולים בשפעת היו גם הם בסכנת מוות. כיום באמצעות הטכנולוגיה אנחנו בריאים בלי שכל מחלה קטנה תהפוך לסכנת חיים (שדרך אגב ימשכו במקרה הטוב 65 שנה).
הרפואה התפתחה מאוד באמצעות הטכנולוגיה המודרנית
לסיכום הטכנולוגיה המודרנית הרבה יותר חשובה ממה שנדמה לנו.

7 תגובות:

  1. אחלה כתבה לירון ויהונתן, רק חבל שלא הוספתם גם סרטונים קצרים שמקשרים ליתרונות של הטכנולוגיה המודרנית

    השבמחק
  2. קודם כל, כל הכבוד על הכתיבה המשותפת!!
    חוץ מזה הכתבה ממש משכנעת, מנומקת וברורה. מעניין אם גדעון יצליח לשכנע לצד שלו...
    כתבתם מקסים!

    השבמחק
  3. קודם כל, אני לא נגד טכנולוגיה מודרנית אלא להפך, אני מאוד בעד זה. אני רק לא מעריך סמארטפונים כמותכם. רוב הכתבה שלי תהיה כנגד הטלפונים הסלולאריים השטוחים.

    השבמחק
  4. למה ללכת כל כך רחוק? ללא תעשייה וחקלאות מודרנית רובנו היו פשוט מתים. מעבר 90% מאוכלוסיית העולם קיימת רק בזכות כך שיש לנו את הטכנולוגיה להאכיל את כולם ולספק איכות חיים גובהה (שבתמורה מפחיתה מעמסה על הגוף ומעריכה את תוכלת החיים)

    גרף שמציג את אוכלוסיית העולם מאז 1050 עד (משוער) 2050. שימו לב למהפכה החקלאית השנייה (1450 - המצאת מחרשה כבדה ודשן) ולמהפכה התעשייתית (1850)

    http://blog.dssresearch.com/wp-content/uploads/2011/11/world_population_1050_to_2050.jpg

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על המידע הרב אבל הסיבה שזה כל כך רחוק זה בגלל שכל הנושא התחיל כניסיון לשכנע אותי להחליף מפלאפון ישן לסמארטפון. זה הכול!
      אין לי הרבה נקודות שיכולות להוות נקודות טיעון טובות כנגד הטכנולוגיה המודרנית, זה מגוחך! התפתחות האדם והטכנולוגיה הולכים זה בזה!

      מחק
  5. יקיר משה גדול הוא וואטסאפ מלך וגדול

    השבמחק
  6. היי, יונתן ולירון. אין ספק שהחיים שלנו הרבה יותר נוחים וקלים עם הטכנולוגיה המודרנית. מסכימה אתכם. יופי שהצלחתם לכתוב כתבה ביחד!

    השבמחק