יום חמישי, 2 ביוני 2016

מדור תיאטרון: בגרות בתיאטרון: מונולוגים דיאלוגים "רומיאו ויוליה" מאת גדעון שדה

שלום לכל קוראי העיתון. עקב מתכונת שהייתה לי השבוע, אני מביא את הכתבה באיחור אבל תמיד עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. אני אדבר על תיאטרון (איזו הפתעה, אני יודע...) ועל הבגרות שראיתי עם הכיתה שלי ביום שני.

 הו כן, אם אתם רוצים באמת לקרוא, אז תלחצו המשך לקרוא.

השבוע, ביום שני ה-30 במאי 2016, תלמידי כיתת תפוז הלכו לראות יחד עם תלמידי י"א בשעה שנייה ועם י"ב ו-ט בשעה רביעית את הופעת הבגרות של מגמת תיאטרון של שכבת י"א, שעם חלקם אני לומד באופן קבוע ועם חלקם הופעתי בהצגת "הנחשול" לפני שנים רבות (בגלקסיה רחוקה כמובן).

הופעת הבגרות המעשית של י"א נקראת: "מונולוגים דיאולוגים", בו התלמידים בוחרים הצגה וכל תלמיד/ה יחיד/ה עושה קטע של מונולוג או דיאלוג עם תלמיד נוסף מתוך ההצגה. ההצגה שתלמידי י"א בחרו הייתה "רומיאו ויוליה" של וויליאם שייקספיר.
עכשיו אני לא אגיד את שמות התלמידים כי למען האמת אני לא יודע את השמות המלאים שלהם, למעת שניים (אורי קורן, הבן של המחנך של דרור, וגלי ויזס, שאת השם לא רשמתי טוב אם אני מנחש נכון).

אני מאוד אהבתי את הופעת הבגרות שלהם. אהבתי את המשחק של כולם, הם עשו עבודה טובה והאיפור של הבנות ששיחקו את יוליה הצליח באמת לגרום לי לשאול את אושרית אם הן באמת אופרו כך או שהן באמת בכו. טופז, ששיחקה את המשרתת, עשתה עבודה מצויינת עם ג'סטות קטנות של הפנים שקשה לשים לב אליהן אלא אם כן שמים לב ממש טוב, דבר שעשיתי. התפאורה הייתה בעלת אופי סמלי ומטאפורי מעולה והתלבושות היו יפות מאוד.

עכשיו, תמר צילמה תמונות ושלחה לי אותן, כך שאתם תראו אותם. עכשיו התוכנית המרושעת שלי עבדה! הא! הא! הא! הא!





















6 תגובות:

  1. כתבה יפה, גדעון.
    דרך אגב אח שלי משתתף.

    השבמחק
  2. ההצגה הייתה טובה, אני מחכה להצגות שעשן בשנה הבאה באודיטוריום החדש

    השבמחק
  3. טוב לראות שאתה ממשיך לעסוק במה שגורם לך להרגיש טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ירין. למען האמת אני הרבה יותר מחובר לקולנוע מאשר לתיאטרון אבל יופי שהגבת. האם הגבת לעוד כתבות מהתקופה האחרונה?

      מחק
  4. היה נחמד, כמו תמיד, לקרוא את הכתבה. לצערי לא ראיתי את ההצגה

    השבמחק
  5. היה נחמד, כמו תמיד, לקרוא את הכתבה. לצערי לא ראיתי את ההצגה

    השבמחק