יום חמישי, 16 במרץ 2017

משני צדדים מאת שחר

לסיפור קוראים משני צדדים.
הסיפור מספר על נערה ששמה שני והיא חילונית ובכיתה י"א היה להם שבת בצפת משותפת עם נערים דתיים והיא הכרה שם משהו בשם עמיעד ואז ניתק הקשר בניהם. פתאום שהיא נסעה אורית חברתה התחדש הקשר בניהם ושני הפכה לאט  לאט להיות דתיה ומשפחתה של שני ומשפחתו של עמיעד לא כל כך אהבו את הרעיון הזה שהם הולכים להתחתן והם המשיכו עם הדעות שלהם והתחתנו
אני ממש ממליצה לכם לקרוא את הספר הזה הוא ספר מרתק ומעניין במיוחד,
אם יש לכם ספרים מעניינים שקראתם ואתם רוצים שאני אכתוב עליהם תכתבו לי ואני אכתוב על זה כתבות.תוצאת תמונה עבור משני צדדים תמונות

6 תגובות:

  1. שחר,הספר נשמע מעניין מאוד. תודה על ההמלצה

    השבמחק
  2. שחר, ברוכה הבאה לפאזל. שמחתי לראות את שמך בין הכותבים. תודה על ההמלצה. קצת דומה לסיפור האישי שלי הידעת?

    השבמחק
  3. הי שחר,
    כל הכבוד על פרסום הכתבה הראשונה שלך!

    הייתי שמחה לשמוע מה בספר עניין אותך ולמה את ממליצה לנו לקרוא...

    תמשיכי לכתוב!

    השבמחק
  4. הספר הזה הוא אחד היפים שקראתי בכל החיים שלי ממש ממליצה לקרוא אותו!

    השבמחק